Wyprzedaż szafy

17:49:00

Ostatnio porządkowałam półki w pokoju i znalazłam sporo starych, ale całkiem ładnych ubrań, które tylko zabierają mi miejsce w szafkach. Większość z nich jest nowa albo założona tylko kilka razy. Nie chodzę w nich, bo to nie mój styl albo zły rozmiar. Stwierdziłam, że może ktoś inny zrobiłby z nich dobry użytek.


Zasady wyprzedaży:
  1. Osoby zainteresowane niech wyślą mi wiadomość na e-mail: szalonealeprawdziwe@o2.pl
  2. W tytule wpisz " Wyprzedaż "
  3. W treści napisz nr rzeczy, która Cię interesuje
  4. Jeśli jesteś pewna zakupu wpisz swoje dane, odeślę Ci dane do przelewu
  5. Nie wysyłam za pobraniem
  6. Przesyłka kosztuje 8zł
  7. Nie wysyłam poza Polskę
  8. Na przelew czekam 2 dni
  9. Nie rezerwuję rzeczy
  10. Na wyprzedaży panuje zasada kto pierwszy ten lepszy :D
  11. Wszystkie rzeczy są w stanie bardzo dobrym lub idealnym
  12. Zwrotów nie przyjmuję
  13. Jeżeli masz jakieś pytania pisz śmiało :)
  14. Numerki są podpisane pod zdjęciem rzeczy.
  15. Niektóre rozmiary są dziwnie podane, ale podałam takie, jakie są według mnie prawidłowe
  16. Rzeczy podlegają lekkiej negocjacji 


Nr. 1 cena 30 zł  rozmiar 34


Nr. 2 cena 40 zł rozmiar 38 ( według mnie bardziej 36 )

Nr. 3 cena 10 zł rozmiar 34


Nr. 4 cena 35 zł rozmiar 36

Nr. 5 cena 35 zł rozmiar 34

Nr. 6 cena 30 zł rozmiar 34 


Nr. 7 cena 30 zł rozmiar 34

Nr. 8 cena 10 zł rozmiar 34


Nr. 9 cena 10 zł rozmiar 34


Nr. 10 cena 10 zł rozmiar 34

Nr. 11 cena 10 zł rozmiar 34 


Nr. 12 cena 10 zł rozmiar 36


Nr. 13 cena 15 zł rozmiar 34-36


Nr. 14 cena 10 zł rozmiar 34


Nr. 15 cena 10 zł rozmiar 36 


Nr. 16 cena 15 zł rozmiar 36

Nr. 17 cena 15 zł rozmiar 36 

Nr. 18 cena 30 zł rozmiar 40 ( według mnie 34-36) 

Nr. 19 cena 20 zł rozmiar 36 


Nr. 20 cena 25 zł rozmiar 36 

Nr 21. cena 30 zł  rozmiar 34

Nr 22. cena 20 zł  rozmiar 40 ( ale według mnie 36-40)

Nr. 23 cena 8 zł rozmiar 36

Nr. 24 cena 8 zł rozmiar 36

Nr. 25 cena 5 zł rozmiar 36

Nr. 26 cena 5zł rozmiar 34


Nr. 27 cena 10 zł rozmiar 34-6

Nr. 28 cena 5 zł rozmiar 34-36


Nr. 29 cena 8 zł rozmiar 36

Nr. 30  cena 5 zł rozmiar 36

Nr. 31 cena 20 zł rozmiar 34 ( spodnie są czarne, ale na zdjęciu kolor wydaje się troszkę inny ) 

Nr 32. cena 20 zł rozmiar 36 

Nr. 33 cena 20 zł rozmiar 36

Nr. 34 cena 65 zł rozmiar 36

Nr. 35 cena 20 zł rozmiar 36

Nr. 36 cena 20  zł rozmiar 36 

Nr. 37 cena 10 zł rozmiar 34 

 Nr. 38 cena 5 zł rozmiar 34


Mam nadzieję, że coś przyciągnie Was do siebie :D
/~Kinga


You Might Also Like

34 komentarze

  1. Ciuszki śliczne, szkoda że nie w moim rozmiarze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te ubrania niestety jak u koleżanki wyżej :D nie w moim rozmiarze ale popytam znajomych i podlinkuję jak mogę :)
    https://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też by pasowało zrobić porządki w szafie. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy szkoda że nie mój rozmiar :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super rzeczy, ale sama muszę pozbyć się swoich haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się najbardziej podobają różowe sukienki :)
    Mi niestety trudno jest rozstać się z paroma ubraniami xd

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne rzeczy, powodzenia w sprzedaży :) Ja również muszę rozstać się z kilkoma moimi ubraniami :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale mega wyprzedaż! ;)
    U mnie też przydałoby się sprzątanie w szafie. :D
    Wesołego Alleluja! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy są bardzo ładne i niektóre nawet wpadły mi w oko ;)
    Życzę powodzenia w sprzedaży :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja non stop robię porządki a i tak nie mam miejsca na nowy ciuchy :D
    Powodzenia w sprzedaży :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Też powinnam zrobić porządki w szafie, nie mam już miejsca na nowe ubrania :D

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja planuję porządki w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zrobię porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też musiałabym zrobić taką mała wyprzedaż haha
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez powinnam zrobic porzadek u siebie :-) Ostatnio poluje na skorzaną kurtkę ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Brałabym w ciemno tą różową kurtałe ale jest za mała :(

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne rzeczy, ale moja szafa niestety i tak już pęka w szwach :D Też by się przydały porządki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w sprzedaży :) Ja niestety odpadam, bo sama pozbywam się rzeczy z szafy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wyprzedaże szafy! Przepiękne ubrania, jednak wszystkie na mnie za małe :D jestem niemalże dwa rozmiary większa :) powodzenia w wyprzedaży!
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja muszę u siebie w szafie zrobić porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanych transakcji kochana, gdybym była w Polsce może na coś bym się skusiła ;)
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne ubrania i powodzenia w sprzedaży :D Ja dopiero zakupy planuje na koneic wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam Ci wystawic te rzeczy na vinted, szybciej Ci zejdą :) :*
    Pozdrawiam cieplitko Kochana <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/04/witaj-wczesna-wiosno.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Wstawiaj jeszcze w inne strony. Niestety nie mój klimat. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem ten blog jest bardzo ciekawy i na pewno bardzo dużo ludzi zajrzy na ten blog.Tak ja uważam prywatnie.

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl