Czas

00:02:00

Jest to jedna z najbardziej sprawiedliwych, a za razem nie sprawiedliwych rzeczy na świecie. Nie można go kupić, dostać, ani zatrzymać. Dla każdego biegnie tak samo, bez wyjątku. Nieważne czy jesteś bogaty, czy biedny, wysoki, czy niski, popularny, czy znany tylko przez bliskich. Czasu nie da się oszukać, ani przywłaszczyć. Jak to jest, że jedni otrzymują go więcej, inni mniej? Niektórzy dostają dzień inni sto lat.. Może jest jakiś konkretny powód, którego my nie znamy?
Niektórzy mówią, że marnujemy swój czas... Ale jak oni mogą to oceniać? Może robię to co kocham, a dla innych jest to strata czasu? Może oni mają inne priorytety niż ja? Może chcą osiągnąć coś innego? Tylko my decydujemy jak wykorzystamy swój czas. Jak robię to ja? Wyznaczam sobie cele i próbuję je osiągnąć, nie zapominając przy tym o dobrej zabawie. No bo przecież nie znamy daty swojej śmierci, ale do tego czasu powinniśmy żyć pełnią życia. Cieszyć się nim i niczego nie żałować.
Ludzie wierzą, że czas leczy rany. Ja myślę, że jest inaczej. Po jakimś czasie zaczynamy przyzwyczajać się do tego jak jest teraz. Przyzwyczajamy się do zmian, zapominamy o bliskich nam miejscach i przeżyciach związanych z nimi. Uczymy się żyć bez osoby, którą kochamy. Zajmujemy się tym co dzieje się tu i teraz. Nasze myśli skupiają się tylko na teraźniejszości. Po roku, może dwóch wracamy do miejsca, które dało nam tyle pięknych wspomnień, niezapomnianych chwil. Przed naszymi oczami ukazuje się każda chwila, zaczynając od pierwszej, kończąc na ostatniej tu spędzonej. To co nam wtedy towarzyszy to nie jest tylko ból, i tęsknota, chęć powrócenia po przeszłości,ale i szczęście z przebytych chwil. Kiedy poszliśmy dalej nie myśleliśmy o tym i było dobrze, ale wystarczy jedno miejsce, jedna chwila i wraca wszystko. Czasami nawet zdwojone. Ten ból, żal, i szczęście, te wszystkie miłe i gorsze chwile. Od przeszłości nie można uciec, trzeba nauczyć się z nią żyć.


Kilka dni temu podjęłyśmy współpracę z blogiem http://kobieceporady.pl/ Możecie znaleźć tam śliczne inspiracje, porady i wiele innych. Zachęcam do zajrzenia :)







/~Kinga

You Might Also Like

60 komentarze

  1. Widzę, że idziecie ja burza. Z każdym postem idziecie krok do przodu i świetnie Wam to wychodzi!! Widać, że to uwielbiacie. ;) Co do dzisiejszego postu Bicku myślę, że przypominają mi się takie miejsca tylko nie towarzyszy im ból tylko szczęście, że mogłam w nich przebywać z wyjątkowymi osobami, tęsknota za tymi chwilami na pewno, ale czy chęć przywrócenia ich? Hmm...myślę, że w jakimś stopniu , ale mam nadzieje, że stworzymy lepsze. XD Coś mi się wydaje, że nie zapomnę tych wszystkich wspomnień z nami trzema w roli głównej i Ty również. Są zbyt cenne.;*/I

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście czas za szybko płynie ;d no ale niestety nic z tym zrobić nie możemy :)
    Fajne zdjęcia :) Ja dodaję do obserwowaych i liczę na rewanżyk :)

    pozdrawiam, NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W czasie wszystko zależy od tego co robimy. W szkole pewnie każdemu czas płynie wolniej, a ze znajomymi szybciej. Lecz co prawda to prawda - czasu nie cofniemy ani nie kupimy, więc powinniśmy wykorzystywać go jak najlepiej :)

    Pozdrawiam!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie fajnie napisane :) a on tak szybko ucieka ;/

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak, czas mija bardzo szybko, a nikt, ani nic nie może go zatrzymać. Niestety nie możemy go ani kupić, aby cofnąć, by móc odzyskać pewne stracone chwile, dlatego każdy z nas musi wykorzystywać każdą chwilę, którą ma na 100%, bo czas już nie wróci ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda... od przeszłości nie da się uciec, trzeba nauczyć się z nią żyć. A z życia korzystać ile się da, ponieważ nikt nie zna daty swojej śmierci...

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z życia musimy korzystać ile się żebyśmy na koniec mogli powiedzieć ,, Fajnie było,, :)
    Masz śliczne włosy :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlatego trzeba wykorzystać czas jak tylko najlepiej się da :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak, czas trzeba wykorzystywać jak tylko można;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas szybko ucieka, to boli najbardziej.
    A jeszcze gorzej, gdy te najlepsze chwile... no właśnie.. kończą się najszybciej...
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca zgadzam się z twierdzeniem "czas leczy rany". Niektórych rzeczy nie da się zmienić i mają znaczący wpływ na przyszłość.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  13. cuudownie to zostało opisane <3 sama prawda pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. oj wkurza mnie, jak ktoś mówi mi "marnujesz czas", a ja sama dobrze wiem, że ten czas nie jest zmarnowany ;)!

    OdpowiedzUsuń
  15. idealnie ujęte :)
    widzę, że robicie zdjęcia na bloga telefonem, do przeróbki polecam Wam aplikację VSCO, jest mega łatwa w obsłudze, a moim zdaniem może dać fajniejszy efekt niż Retrica, a przede wszystkim nie będzie tego podpisu aplikacji na zdjęciach ;)
    Pozdrawiam Was cieplutko! <3

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwowałam waszego bloga.
    Masz piękne włosy, ja mam nieco krótsze, ale i tak nie mogę się doczekać, aż będą do pasa <3
    Co do czasu, to masz zupełną rację. Czas nie leczy ran, ale jedynie pozwala nam przyzwyczaić się do bólu i zaakceptować go:)
    Pozdrawiam serdecznie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czas strasznie szybko leci , niestety jeśli chodzi o wakacje to ekspresowo:(
    Obserwujemy,
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze no masz 100% racji :)



    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. B. ładne zdjęcia *.*

    Zapraszam na nowy post :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. super masz włosy!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post! Very interesting! Very inspiring!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! zapraszam do mnie https://kilkaaslowo.blogspot.com/?m=1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia :D

    http://beauty-in-the-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czas płynie szybko dlatego trzeba łapać każdą chwilę :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście
    Odwdzięczam się za obserwację.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się to co piszecie... Jest szczere i prawdziwe. Takie pełne uczuć :D Zdjęcia Śliczne. Zazdroszczę talentu *_*

    Zapraszam do mnie :* http://historianiespelnionychmarzen.blogspot.com/

    Dominique :*

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne pomysły na zdjęcia, szkoda, że nie były zrobione lepszym aparatem :(

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tym czasem to różnie bywa, zależy od człowieka, interpretacji. Jedni twierdzą, że biegnie za szybko (żyją intensywnie, w ciągłym biegu), inni z kolei stwierdzą, że im się dłuży (bo są samotni, bez konkretnego zajęcia). Tylko my możemy natomiast oceniać czy marnujemy czy też nie swój czas. Jednak czasami warto posłuchać się rady kogoś doświadczonego. Przecież nie co innego jak czas właśnie buduje nasze - tak cenne - doświadczenia, lekcje życia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Racja zaczynamy się po jakimś czasie przyzwyczajać do sytuacji w której się znajdujemy :) Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio cierpię na chroniczy brak czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czas jak wiele innych spraw to temat rzeka. Według mnie czas leci zbyt szybko. Te 24h mijają w mgnieniu oka. Po roku nie pamiętamy już każdego dnia tylko te, które są warte zapamiętania lub te które najzwyczajniej zapadły nam w pamięci.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  31. Czas leci zdecydowanie za szybko :/ dlatego musimy każdą sekundę wykorzystać jak najlepiej!
    Śliczne zdjęcia <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia! Czas leci naprawdę szybko, dlatego każdy dzień trzeba dobrze wykorzystać ^^ Zgadzam się z Tobą, że trzeba nauczyć się żyć z przeszłością :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. To, że czas leci naprawdę bardzo szybko, potwierdzą chociażby wakacje.
    Minęły mi w strasznym tempie. :'(
    Mimo wszystko trzeba "chwytać dzień" i cieszyć się życiem.:)

    blog | youtube
    Jeśli będziesz miała chwilę czasu, wpadnij proszę na mój YT i zostaw subskrypcję, jeśli Ci się spodoba ☺♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Dokładnie... Czas płynie niesamowicie szybko...
    Może i faktycznie nie można uciec od przeszłości, ale czasami bardzo ciężko jest nauczyć się z nią żyć :(
    Dziękuję za obserwację - ja też zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. co do czasu dobrze że taki jest, ważne by umieć go wykorzystać :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  36. Czas leci nieubłaganie szybko :( Przecudne zdjęcia i gratuluję współpracy:))
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie do siebie:))

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny blog, widzę ze też prowadzony przez przyjaciółki :)
    Obs i zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  38. genialne jeansy<3
    co powiesz na wzajemną obs? Daj znać w komentarzu, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne jeansy oraz ładne zdjęcia ;3
    Co powiecie na wspólną obserwacje?
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie to wszystko ujęłyście♥ Obserwuję, bo bardzo podoba mi się, jak piszecie. Ładne zdjęcia. :)
    Może zajrzycie do mnie?

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. czas mija bardzo szybko dlatego musimy korzystać z życia w 100% ;* świetne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja uważam, że trzeba korzystać z każdej chwili i nie skupiać się na upływającym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I co ja mam napisać jeśli wszystko już zostało napisane? Mogę chyba tylko wspomnieć, że świetny post!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. sama czasem uważam, że go marnuje, ale tylko wtedy kiedy mam mało do zrobienia, najlepiej zapchać sobie cały dzien jakąś pracą :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl