Pozory | Kolejne paczki z Sammydress, Zaful i Rosewholesale

12:21:00

Uczucia jest to coś, co ukrywam głęboko w sobie. Nie lubię jak ktoś wie o mnie za dużo. Nie ufam przypadkowym ludziom. Nie mówię o sobie pewnych rzeczy. Ludzie poznają mnie na tyle, na ile im pozwolę. Nie powtarzam codziennie przyjaciołom jak bardzo mi ma nich zależy, oni to po prostu wiedzą. Denerwuje mnie to, że ktoś może mnie zranić. No bo nie oszukujmy się ludzie zawodzą. Nawet nieświadomie potrafią nas zranić. Najgorsze w tym wszystkim to, że najbardziej cierpimy przez przyjaciół. Tych, którzy powinni nas wspierać i być z nami w trudnych momentach. Oni nie zawsze tego chcą, ale wychodzi różnie. Takie jest życie i tego nie zmienimy. Nie wszyscy są tacy, ale każdy popełnia błędy. Tylko, że niektórych nie da się naprawić. Niektórzy tego nie rozumieją, tak jak nie doceniają tego co jest naprawdę ważne. Zwracajmy uwagę na to komu ufamy, nie wszyscy na to zasługują. Tak jak nie wszyscy chcą dla nas dobrze, ale to nie oznacza, że każdy jest taki sam. Są osoby, które zasługują na drugą szansę i w pełni ją wykorzystają. Nie oceniajmy każdego na starcie, bo możemy się zdziwić. Pozory mylą, a ktoś może się okazać inny niż nam się wydawało.

"Ludzie śpieszą się oceniać innych, bo boją się oceniać siebie" 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tym razem recenzja paczki  z SammydressZaful i Rosewholesale.

Sammydress







Z tego zestawu jestem dosyć zadowolona. Mógł być trochę solidniej zrobiony, ale nie jest źle. Nie wszystko jeszcze przetestowałam, więc nie mogę aż tak dokładnie ocenić. 


Szminka jest ładna, ale zdziwił mnie jej rozmiar. Na stronie wyglądała na normalną, a jest malutka. Ma ładny kolor i fajnie wygląda na ustach, ale nie zbyt długo się utrzymuje. 

Moja ocena: 7/10

Rosewholesale


Sukienka mnie strasznie rozczarowała. Na zdjęciu tego nie widać, ale jest materiał w szczególności na górze nie jest zbyt ładny i do tego cała sukienka jest cieniutka. Miałam w niej pójść na choinkę, ale jednak muszę szukać dalej :/

Moja ocena: 6/10

Zaful



Z bomberki jestem bardzo zadowolona :) Ślicznie wygląda i do tego ma fajny materiał. Jej dodatkiem jest mała naszywka alien, z której nie wystawała nawet jedna nitka! c; Z rozmiarem też trafiłam idealnie.

Moja ocena 10/10



No i ostatnia rzecz, czyli naszyjnik. Jego jedyny minus to kolor, jest ładny, ale na stronie ten fiolet był troszkę jaśniejszy. Jego jakość mnie zdziwiła, bo jest naprawdę dobra. Myślę o zamówieniu podobnego w innym kolorze :D

Moja ocena 9/10
Bardzo proszę Was o kliki, wszystkich, którzy klikną wszystkie linki wypiszę w moim następnym poście :) 

Zestaw       Szminka       Sukienka       Bomberka       Naszyjnik

/~Kinga

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Ja też uczucia najczęściej ukrywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. warto kogoś poznać, zanim w ogóle się go oceni :)
    ocenianie po pozorach jest bardzo krzywdzące!
    fajne rzeczy wybrałyście :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka nie wyglada tak zle na zdjeciu w sumie, nawet jesli material jest cienki :D

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawsze warto pokazywać swoje uczucia, ludzie potrafią to wykorzystywać w zły sposób. Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe pędzle są mi potrzebne ale to kupię sobie sprawdzone z hakuro choć marzę o zestawie Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również muszę zakupić sobie nowe pędzle, bo moje się już 'zużyły' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka! Ja właśnie czekam na przesyłkę od Rose!:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się zbytnio nie pokazywać uczuć nie raz osoby na to nie zasługują :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post. Zgadzam się z Tobą, zbyt szybko oceniamy innych i zbyt szybko ufamy !
    Bardzo ładna sukienka :)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle i sukienka to moi faworyci. Niestety różnie to bywa z jakością produktów... Aczkolwiek może chociaż na lato się przyda? :)
    Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy naszyjnik <3 Nosiłabym.

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik genialny <3 poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale sliczna jest ta sukienka , pięknie wyglądasz.
    Naszyjnik tez jest cudowny
    My blog - Proszę o poklikanie w linki odwdzięczam się

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również nie lubię mówić przypadkowym ludzią, za dużo rzeczy o mnie.
    Piękna sukienka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację ludzie zawodzą i sama wyznaje zasadę najpierw poznaj później się otwórz.
    Uwielbiam się malować i mam całkiem pokaźną kolekcje kosmetyków. Szminka wygląda naprawdę ładnie a naszyjnik jest porostu boski <3

    Zapraszam do siebie :)
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2016/12/3-recenzja-otr-1-gwiezdne-wojny-historie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka i naszyjnik cudowne <3

    zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na test gąbeczek! Szukam jakiegoś zamiennika beauty blendera, ale zawsze trafiam na buble :/ Sukienka jest prześliczna <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami jednak lepiej otworzyć się na drugą osobę, podzielić się w pełni sobą. Tylko musi to być odpowiednia osoba! ;) Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszyjnik skradł moje serce! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem bardzo otwartą osobą, ale nie dla wszystkich. Długo zastanawiam się komu zaufać, a komu nie. Świetne rzeczy! Obserwuje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczy które prezentujesz w haulu mają swoje plusy, jak i minusy-> chińska odzież praktycznie w 90% nie jest wykonana solidnie oraz z ciekawego materiału, ale co do dodatków kosmetycznych nie mam zastrzeżeń- fajne produky i z tego co widzę, fajną mają i cene :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie mam w zwyczaju oceniać innych, bo od razu przychodzi mi na myśl co ten ktoś pomyślałby na mój temat. Wolę poczekać na rozwój wypadków i dopiero potem snuć domysły :)

    Może wpadniesz powdychać troszkę klimatu świąt? :) Christmas Tag
    Zestaw $15.63 Sukienka $11.83 kurtka $16.84 naszyjnik $2.75

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  23. oj nowe pędzle by mi się przydały, biżuteria fajna

    OdpowiedzUsuń
  24. pendzle mega!!!
    http://hyacinthsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. niestety tak to jest z zamawianiem z Internetu, nie zawsze zdjęcie oddaje produkt w rzeczywistości, chociaż przyznam szczerze sama takich zakupów robię mnóstwo!
    Naszyjnik jest świetny ;)
    Pozdrawiam ;*
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Naszyjnik, gąbeczki i pędzle zdecydowanie najlepsze! Akurat muszę się zaopatrzyć w nowe gąbeczki, już wiem gdzie je zakupię ;D Szkoda , że ubrania w rzeczywistości nie są tak idealne jak na zdjęciach na stronach internetowych.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście wiele ludzi zawodzi. A zaufanie jest rzeczą potrzebną. To dobrze, że darzysz tym uczuciem osoby tylko te które na to naprawdę zasługują.
    Szkoda, że nie wszystkie rzeczy się sprawdziły, ale ta bomberka jest świetna!

    Ceny: 15,63 11,83 16,84 2,75

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zamówiłam tą samą bluzę i właśnie o rozmiar się obawiam :D Mam nadzieję, że będzie świetnie leżeć jak na Tobie!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ludzie potrafia nas bardzo skrzywdzic szczegolnie jesli cos o nas wiedza! Dlatego tez czesto trzymam sie z boku i dziele sie tylko tym czym chce!
    Swietne rzeczy <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  30. Great review!
    Have a nice day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  31. czekam na ten sam zestaw pedzelkow. Mam nadzieje,ze się sprawdza ;)
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pędzle z tych chińskich stronek są bardzo fajne :)
    Poklikałam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. o pozorach to miałam wystawę :) Poklikałam Fajne te rzeczy :) Kliknięte Buziaczki Kochana i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  34. Pedzle super!
    Poklikalam.
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac 💋

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że sukienka okazała się niesatysfakcjonująca.

    OdpowiedzUsuń
  36. Też mam tą bluzę i jest super! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zazwyczaj zatrzymuję cześć informacji dla siebie. nei otwierams ie nawet przy tych 'najlepszych' i 'najbliższych' botajemnica to miecz obosieczny.

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl