Energylandia | Millybridal

22:06:00

Jednym z prezentów jakie dostałam na 18- naste urodziny był bilet do Energylandii. Fajne miejsce, ale niestety raczej nie dla osób, które boją się wysokości. Za to idealnie nadaje się dla tych co lubią szaleństwo i trochę ryzyka. Mi osobiście bardzo się podobało, pomimo strasznego upału i kolejek. Niestety, ale jest to bardzo popularne miejsce i, żeby wsiąść na którąś z atrakcji trzeba było czekać nawet 40 minut, chociaż wejście bez czekania też się zdarzyło, ale to już na taką bardziej spokojną kolejkę, na takie wyższe dosyć długo było trzeba czekać. Dużym plusem jest to, że podczas stania co jakiś czas dochodziło się do miejsca, gdzie były spryskiwacze i ochładzały nas zimną wodą :D Kolejki są bardzo fajne, powoli idą do góry, chyba, żeby bardziej nas zestresować i nagle szybko lecą w dół a niektóre zaczynają nas obracać do góry nogami, a na jeszcze inne wjeżdżają trochę do wody.  Brzmi strasznie, ale mi się bardzo podobało :D Super rzeczą jest to, że osoby do 18- nastu lat i w dniu urodzin mogą wejść za 1zł, a ja miałam to szczęście, że akurat byłam w urodziny  :)  Widzieliśmy tez pokaz jakiejś grupy artystycznej o jakimś weselu na Karaibach i pokaz magii, wszystko bardzo fajne :D

Tutaj mam kilka zdjęć pamiątkowych:










Najbardziej spodobał mi się Hiperion i Zadra- 2 największe kolejki :D A wy kiedyś tam byliście? Co najbardziej Wam się spodobało? 


Na koniec mam jeszcze dla Was piękne sukienki z Millybridal, co o nich myślicie? :)
https://www.youtube.com/watch?v=I2bIc1nWqAM


/~Kinga

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja nie byłam ale na pewno nie raz je odwiedzę. Słyszałam że najlepiej tam iść po prostu wieczorem wtedy kolejki się zwezaja
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się wybieram, ale nie mam w sumie na razie ani kiedy ani z kim. Boje się jednak tych kolejek. Nienawidzę czekania :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam 2 razy i mega mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam w tym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam, ale na pewno się wybiorę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tam, chciałbym się wybrać

    OdpowiedzUsuń
  7. no w końcu muszę się tam wybrać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem z tych ktorzy nie lubią takich miejsc. Mam taki lek wysokości ze zamiast sie bawić bym sie bała

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl