Nanushki czyli kolorowe skarpetki!

15:11:00

Czy tylko ja tak lubię śmieszne, kolorowe skarpetki? W mojej szkole pełno osób chodzi z krótkimi butami i długimi rzucającymi się w oczy skarpetkami, to już tradycja :D. Nie wiem jak wy, ale jak rano patrzę na takie ładne skarpetki w zwierzaczki to od razu mój humor staje się lepszy. Sklep Nanushki oferuje wiele różnych śmiesznych wzorów, ale ma też dużo jednolitych odcieni. Przeglądając ten sklep nie da się nudzić, nawet najbardziej wybredna osoba znajdzie tu coś dla siebie. Skarpetki są naprawdę dokładnie wykonane z dobrego materiału. Przesyłka jest błyskawiczna, bo po zamówieniu skarpetki przyszły do nas na drugi dzień! Aż same się zdziwiłyśmy. Dosłałyśmy również przeuroczy prezent w postaci małych żelek Haribo, czego się kompletnie nie spodziewałyśmy. Bardzo za to dziękujemy! :) Ja osobiście zakochałam się w tych skarpetkach, no powiedźcie, czy one nie są prześliczne?










Na końcu pozwoliłam sobie dodać obrazek z instagramu sklepu, bo mi się spodobał :D
A tutaj mam jeszcze dla Was linki, może ktoś z Was też zechce mieć takie skarpetki? 







You Might Also Like

7 komentarze

  1. I to mi się podoba kolorowo zabawnie i cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej ja uwielbiam chodzić w kolorowych skarpetach w dziwne wzorki !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, cieplutkie i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze skarpetki! Bardzo lubię takie wymyślne wzory, a ostatnio zaczęłam się nawet przekonywać do noszenia jednej takiej, a drugiej innej skarpetki. Zawsze bardzo fajny pomysł na prezent dla kogoś ((:
    Pozdrawiam
    mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super skarpetki :D Najbardziej spodobały mi się z lamą, ale panda też fajna :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. skarpety w lamy absolutnie rządzą, też mam takie, nawet dwie pary :D najczęściej kupię albo stopki albo skarpetki do balerinek, ale mam też kilka par klasycznych, nie tylko z lamą, ale też z kotem i koalą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te skarpetki są urocze! Mam w szafie kilka par. :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl