Don't trust too much

15:12:00

Dlaczego ludzie są chciwi? Czemu są tacy zawistni, liczą się dla nich tylko pieniądze? Każdy miałby inną opinię na ten temat, jednak ja sądzę, że po prostu już taka nasza natura, że nie jesteśmy idealni. Fakt. Ale to nie zmienia tego, że w obecnych czasach ludzie coraz bardziej patrzą tylko na zysk, na to by mieć coraz więcej pieniędzy, łatwo się wzbogacić, bez wysiłku. Spójrzmy chociaż na to traktowanie z góry, bo ma się więcej "mamony". Dla mnie jest to okropne. Wydaje mi się, że głównie tacy ludzie, po prostu mają taki charakter, bo jednak, gdy ktoś jest uczciwy i sam pracuje na swoje osiągnięcia nie zwróci się od razu w drugą stronę (no chyba, że ma słaby charakter i skusi go propozycja łatwego zysku). Coraz więcej "rośnie" pseudo-firm, które niby mają jakiś asortyment, ale kiedy zapłacisz za daną rzecz, nagle okazuje się, że tak naprawdę utopiłeś pieniądze w niczym, dałeś tylko zarobić oszustom. Niestety nas spotkała także podobna sytuacja ze strony Stylewe. Miałyśmy ustalone co i jak, wykonałyśmy polecenia, a nagle po tym - zero odzewu. NIE polecamy tego sklepu.
Co tu dużo mówić... takich sklepów i sklepików jest na pęczki, trudno jest właściwie ocenić czy dany sklep jest uczciwy czy nie, ale ja polecam czytanie opinii, bo naprawdę w większości są one bardzo pomocne. Wracając do tematu łatwego zysku, nie rozumiem czemu ludzie nie potrafią uczciwie na siebie zapracować, osiągnąć coś samemu. Przecież to jest później taka satysfakcja, że jednak Ci się udało i to tylko swoją ciężką pracą. Wydaje mi się, że to przez to, że zwyczajnie są leniwi, wolą pójść na łatwiznę. Jednak ja uważam, że nie ma nic lepszego niż spełnienie, bo coś ci się udało osiągnąć samemu, a nie oszukując na lewo i prawo. :)

A Wy co o tym sądzicie? Zostaliście kiedyś oszukani?




 

You Might Also Like

46 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia , bardzo tematyczne ;)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy kiedyś został oszukany.
    Trudno tego uniknąć, słabo jakbyśmy przestali czemukolwiek wierzyć.
    Ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie pamiętam.
    Śliczne zdjęcia,mają taki klimat.Lepiej osiągnąć coś ciężką pracą nniz iść na skróty bo możemy naprawdę sobie zaszkodzić.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę jak niektóre osoby czytają wpis... przykra sytuacja mam nadzieję że więcej was taka nie spotka. Ja na szczęście nie miałam takich przykrości z firmami. Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o oszukujące firmy to rzeczywiście jest ich sporo. Trzeba uważać, szukać opinii na temat sklepu i recenzji ich ubrań. Życzę Wam, żeby taka sytuacja już nigdy Wam się nie przytrafiła :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma ludzi, którzy nie zostali nigdy oszukani - chociażby w błahych sprawach.
    Fajnie opisałaś wszystko!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis o personalizowanych prezentach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że w wieku piętnastu lat ma się zbyt wąski obszar do popisu na tak obszerne tematy :) TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie napisany wpis, daje do mylsenia.
    klamstwo w naturze ludzkiej jest obecne od zawsze, nie da sie tego czasem uniknąc, osobiscie bardzo nie lubię osob zaklamanych i falszywych, ale ostatecznie kazdy z nas czasem klamie, w mniejszej lub wiekszej sprawie;/

    pozdrawiam serdecznie!;*/ http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwne, że tak się zdarzyło. U mnie wszystko przebiegło pomyślnie, jest to jedna z lepszych stron zagranicznych i na dodatek nie tanią chińszczyzną, a odzieżą od projektantów.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam temat od podszewki. Sama zostałam oszukana nie raz przez sprzedawców na Allegro, a jedna sprawa toczy się w sądzie od kilku lat , a ja jestem wzywana na rozprawy w charakterze świadka.... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kiedy nowy post ? :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Usuń
  11. Teraz nie przypominam sobie takiej sytuacji, ale kiedyś wiele lat temu chciałam kupić spodenki od jednej laski, która miała bloga i reklamowała, że sama je farbuje i strzępi. Wzięłam nawwet od niej numer konta i powiedziałam, że się zastanowię, a kilka dni później trafiłam na fanpage na FB z tymi spodenkami i okazało się, że to dwie różne osoby, a tamta była fakem :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że trzeba wierzyć w dobro innych ludzi, ale z pewną dozą realizmu i dopuszczenia możliwości, że nie każdy kieruje się tylko właściwymi intencjami. Zdjęcia bardzo ładne i ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna kurtka!
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałam kilka razy oszukana i również nie rozumiem takich ludzi. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze jest to, że coraz więcej blogów promuje tego typu firmy. Kontakt z właścicielami jest naprawdę utrudniony to też w przypadku, gdy będzie coś nie tak nie wiadomo kogo winić. :/

    Zapraszam do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś taką sytuację, ale okazało się, że opiekunka po prostu odeszła z pracy (i nikt nie raczył poinformować...). Ale na szczęście dopięłam swego i znalazłam inną osobę, która mnie przejęła. może poszukajcie kontaktu do innej osoby pracującej dla tego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że każdy kiedyś został oszukany. Najbardziej boli, kiedy okazuje się, że "bliska" osoba nam to robi. Ale przynajmniej przekonujemy się na kogo możemy liczyć :) Bardzo fajne, jesienne zdjęcia. charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, ze ludzie którzy bez żadnych wyrzutów sumienia potrwają oszukiwać drugiego człowieka są po prostu zapatrzeni w siebie i pieniądze. Zrobią wszystko by się wzbogacić. Niestety tak jest i tego nie zmienimy.
    Świetne zdjęcia...to z liśćmi w powietrzu mega :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy kiedyś został lub zostanie oszukamy. Nie ważne czy to będzie błahe czy poważne oszustwo. Taki jest świat i chyba nic tego nie zmieni.
    https://iambrosioo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. współczuję przykrych doświadczeń ze sklepem. Niestety tak to czasem już bywa. Ja zawsze staram się postępować uczciwie. Nie ma nic lepszego niż czyste sumienie. :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja może nie zostałam jakoś oszukana, ale spotkałam się z osobami które udają milutkie a za plecami ogadują cie na wszystkie strony swiata! Dlatego juz tym osobą na pewno nie będę mówić czegoś ważnego, a z pewna osobą nawet nie rozmawiam...

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia <3
    Ja miałam raz tak, że jeden z użytkowników allegro nie chciał wysłać mi etui za które już zapłaciłam i pieniędzy oddać też nie chciał, ale jak zagroziłam policją to wszystko dobrze się skończyło :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety zostałam oszukana i to wiele razy ;/


    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Raz miałam sytuację, że chciałam zamówić jakieś rzeczy i między innymi były to skarpetki z Magii Zakupów/Kukiczo (nie pamiętam dokładnie) i patrzyłam wcześniej na tą ofertę, wszystko było zaznaczone jako dostępne w magazynie, a nagle przy wpłacie wyskoczyło, że tego asortymentu nie ma... No byłam zawiedziona i to było jednak lekkie oszustwo, bo jeśli bym tego nie zauważyła to wydałabym pieniądze w coś czego nie ma :/ Nienawidzę oszustów. Praca popłaca, ale nie zakłamana.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz przepiękne oczy <3
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba każdy został kiedyś oszukany. W życiu spotykamy wiele różnych osób. Nie każda z nich jest dobra, ale zawsze możemy wyciągnąć wnioski z takiego spotkania. Incydent ze sklepem nieprzyjemny. Życzę Wam, abyście nigdy już nie trafiły na takie przypadki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi przykro, że spotkała was taka sytuacja..
    Ja również myślę, że jeżeli sami na coś zapracujemy daje na to większe szczęście, niż gdybyśmy mieli to za nic ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na szczęście nigdy nie znalazłam się w takiej sytuacji.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ludzie często są skąpi, szczególnie u nas w Polsce widać takie "cebulactwo", czyli np. kupowanie w lidlu torebek i sprzedawanie ich na allegro, w ogóle tego nie rozumiem
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia mają świetny jesienny klimat :D
    Na moim blogu pojawił się konkurs, zasady są bardzo proste zapraszam:
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się kurteczka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przykro mi, że spotkała was taka sytuacja ;( Ja na szczęście nigdy się w takiej nie znalazłam. Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzeba być ostrożnym, to przykre, że są ludzie tak okropni :c


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  35. Niektórzy ludzie już tacy są...
    ładne zdjęcia!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety taka jest dzisiejsza rzeczywistość, mnie na szczęście nigdy nikt nie oszukał jeżeli chodzi o pieniądze.
    Pozdrawiam 😘
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pewne sytuacje trzeba wyczuć, bo można bardzo łatwo natknąć się na oszustów. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie napisane <3 Coś mi się wydaję, że każdy z nas był co najmniej raz w życiu oszukany.. ;c
    http://aaabydidi.blogspot.com ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  39. ładne zdjęcia :) kurtka bardzo fajna ;)

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdarzały się niedomówienia, jednak ja zawsze dążę do zamknięcia sprawy, więc piszę do takich osób o wyrównanie rachunków. Jednak chyba jeszcze nikt mnie nie zdążył oszukać w sprawach finansowych. :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety też miałam kiedyś taką sytuacje z jednym internetowym sklepem. To przykre, że ludzie usiłują wzbogacać się na cudzej krzywdzie.

    Ładne zdjęcia ;)

    Nowy post. Zapraszam.
    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/10/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety takie sytuacje się zdarzają, ale nie można się zrażać tylko iść do przodu.

    jagodowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś piękną dziewczyną ,a Twój blog jest niezwykle interesujący :)
    czekam na więcej<3!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś na pewno zostałam oszukana, ale takie rzeczy raczej staram się wymazać z pamięci i zostawić miejsce dla tych dobrych sytuacji :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl