Uchylić rąbek tajemnicy | Piosenki

19:01:00

Hej! Dziś troszkę luźniejszy post, z którego możecie choć w pewnym stopniu, bliżej mnie poznać :).
O czym będzie ? O muzyce.
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie muzyka jest uniwersalnym środkiem przekazu, antydepresantem i "poprawiaczem" humoru zarazem. Lubię, gdy piosenka, którą słucham nie tylko ogranicza się do miłych brzmień, ale także coś ze sobą niesie, nie są to tylko puste słowa, lecz tekst wyrażający jakąś historię. Choć nie ukrywam, że czasem również słucham typowej chwytliwej piosenki, która jest o niczym ;).
Nie lubię ograniczeń, dlatego też w muzyce nie zamykam się na jeden gatunek. Słucham zarówno rock'a, - bo mocne brzmienie to jest to ;D - pop, jak i muzykę bliską elektronicznej, house, dance czy czasem nawet angielski rap. Wszystko zależy od mojego humoru oraz tego czy piosenka do mnie trafia. Nie mogłabym słuchać w kółko piosenki, której znaczenia tak naprawdę nie znam. Być może zabrzmi to trochę dziwnie, ale lubię być świadoma tego czego słucham :). 

A oto kilka piosenek, których słucham:




 









Jak widzicie mam różnorodny gust muzyczny ;). Tutaj przedstawiłam Wam garstkę tych wykonawców, których słucham najczęściej, lecz jest ich dużo więcej, ale nie chcę robić z tego postu opowiadania. A Wy jakich macie ulubionych wykonawców? Gustujecie w jednym gatunku muzycznym czy może słuchacie wszystkiego po trochu? Któraś z tych piosenek także znajduje się na waszej playliście? :) /Klaudia

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Większość z tych piosenek znam i również słucham ;) Nie słucham jednego gatunku muzyki tylko to co mi wpadnie w ucho ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zwykle słucham popu, ale w zależności od nastroju zdarza mi się włączyć Rocka, housa, czasem jazz. Nie warto się ograniczać ;)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie moja bajka. PO inspirację muzyczną zapraszam na mojego bloga. Sporo tam muzyki. Tej starszej.. tej z duszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Dopiero tutaj wpadłam, i zrobiłyście na mnie wrażenie!
    Za to nie słucham żadnych piosenek z wymienionych, ale każdy z nas jest inny.
    Pozdrawiam :* themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja takze nie ograniczam sie do sluchania jednego rodzaju muzyki ;)
    z tego co widze, jednakze mamy inne gusta muzyczne

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne piosenki, masz podobny gust muzyczny.
    Ja ostatnio lubie słuchać rapów.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Waiting for love'' moja 2 lubiona piosenka ever, zaraz po ,,The Nights'' <3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio ciągle nucę Katy Perry :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cool songs <3



    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama pisałam na blogu czym jest dla mnie muzyka więc już nie będę się w to zgłębiać. Masz racje muzyka to taki poprawiacz humoru.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka z tych piosenek również lubię :)
    Pozdrawiam :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość piosenek znam i bardzo lubię :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie również muzyka jest bardzo ważna i także staram się nie zamykać na jeden gatunek ;) tych piosenek akurat nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post!
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment here---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Waiting for love... ahh ♥ Przypomniał mi się rok 2016 <3
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilku piosenek nie znałam :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe propozycje niektóre znam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ograniczam się do jednego gatunku muzycznego :)
    Uwielbiam wieczory kiedy mogę odpocząć poprzez słuchanie muzyki i przeglądnie blogów.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem coś o podobnych klimatach wpadnie mi w ucho;)
    Fajny post
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Echosmith! Ja też mam różnorodny gust muzyczny, wszystko zależy od mojego nastroju

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zazwyczaj słucham popu, czasami rapu. The Vamps miałam okazję słyszeć na żywo, byli całkiem dobrzy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba wszystkie piosenki w moim stylu, więc piąteczka :D Też słucham różnej muzyki, raz K-pop, raz metal, raz Modern Talking... Takie życie :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie słucham jednego rodzaju muzyki ;)
    Ubóstwiam Twenty One Pilots <3 <3 <3
    a ostatnio spodobał mi się Irlandzki dubstep :D
    Maci super bloga dodam na listę polecanych i Pozdrawiam.

    Nasz blog:
    http://fithorsesgimnsaticcatsport.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho i co gdzieś usłyszę. Ważne żeby mi się podobała. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny blog, cudowne zdjęcia. Będe zaglądać czesciej, buziaki Kochana :)
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Muzyka jest dla mnie ważna ale dam radę bez niej żyć. Też nie ograniczam się do jednego gatunku :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość piosenek znam i słucham :D Byłam lekko zdziwiona kiedy zobaczyłam u ciebie piosnkę 30stm, bo znam bardzo mało osób, które znają ten zespół, a ja ich po prostu uwielbiam! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. To dobrze, że nie ograniczasz się w tylko jednym gatunku muzycznym. Różnorodność jest bardzo ważna. Ciężkie brzmienie jednak nie dla mnie.
    Ja uwielbiam pop, dance, dubstep, remixy. No i to co wpadnie mi w ucho:)
    Ciekawe nutki! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jedynie z piosenek kojarzę ecosmith i avicii :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe piosenki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tych wykonawców znam jedynie Echo Smith a słucham także przeroznej muzyki i wszystkiego co mi tylko w ucho wpadnie :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Muzyka jest dla mnie ważna, lubię słuchać nowych piosenek, Tych co poleciłaś to niektórych nie znałam :) biorę się za słuchanie

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam troszkę inny gust muzyczny, ale muszę was pochwalić za wygląd bloga, bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Słucham wszystkiego po trochu, ale jestem idolką Michała Szpaka :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl