Wszystko leży w Twoich rękach | Na sportowo z Gamiss

13:04:00

Jest tyle rzeczy o których marzysz, ale boisz się spróbować. Boisz się tego co powiedzą ludzie, myślisz, że się nie uda, że nie warto próbować, bo tylko się ośmieszysz. Ale wiesz co? Ludzie, którzy już spełnili swoje największe marzenia, też kiedyś byli dokładnie na twoim miejscu. Oni się odważyli i jestem przekonana, że to była najlepsza decyzja w ich życiu. Czy może być coś lepszego od spełnienia marzeń? Zrealizowania swoich celów, które wydawały się nieprawdopodobne, a jednak się udało? Gwarantuję ci, że jeśli się uda, to będzie najlepsza chwila w Twoim życiu. Pamiętaj jednak, że ja nie zrobię tego za Ciebie. Wszystko jest w Twoich i tylko Twoich rękach. To Ty musisz odnaleźć motywację, która doprowadzi cię do celu. Musisz znaleźć też coś co pomoże Ci w momentach zawahania, bo takie pewnie też będą. Ta siła i to wszystko musi być w Tobie, bo to Twoje marzenia i tylko Twoje decyzje mają na nie wpływ. Ja mogę podnosić Cię na duchu, ale to Twoja ciężka praca, zadecyduje o efektach. Na szczęście na tym świecie nie dostajemy czegoś od tak, sami musimy to zdobyć, kształtując przy tym swój charakter. Bo droga do realizacji marzeń nie jest łatwa, uczy nas jak być silnym i radzić sobie z przeszkodami, od losu, które w jakimś stopniu niestety są nieodzownym elementem naszego życia. Nawet jak po wielu trudach, nie uda nam się spełnić naszych celów, odejdziemy jako zwycięscy, bo nie baliśmy się spróbować, zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy, jeśli się nie udało, to najwyraźniej ten cel nie był nam pisany i tak miało być.

/~Kinga

A tutaj zdecydowanie moje najlepsze zamówienie jak do tej pory.
Jak już większość z was wie kocham sport i pomyślałam, że fajnie będzie zamówić coś w tym klimacie. Co sądzicie o tej stylizacji? ;) 

Komplet-klik



Spodenki- klik


Dziękuję wszystkim za kliki! c;

You Might Also Like

23 komentarze

  1. lubię takie sportowe ciuchy :) zawsze się przydają w szafie

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka bardzo mi się podoba ;) Ma śliczny kolorek

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ubrania, pomagam - 19,30$, 8,24$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomagam klikam i licze na ciebie u mnie w poscie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplet. Podoba mi się bluzka, przez ten cudowny kolor. <3
    $19.30, $8.24

    OdpowiedzUsuń
  6. O super spodenki;)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą, że życie leży wyłącznie w naszych rękach i tylko my możemy spełniać swoje marzenia, bo nikt inny za nas tego nie zrobi. Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy:) ale jesteś szczuplutka:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, ładnie i zarazem na sportowo♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie motywacyjne posty!:)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawda w 100% . Trzeba walczyć o swoje marzenia i się nie poddawać. Nikt niczego nie dostał od razu.
    Zapraszam do mnie: bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki mi się podobają, chociaż ja nie lubię ćwiczyć w krótkich spodenkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikalam :) fajne zestawy na trening
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl