Dlaczego?

21:35:00

Z jakiego powodu? Dlaczego? Czemu? - te pytania często kołaczą nam się w głowie. Próbujemy poukładać sobie nasze myśli w jedną całość, lecz nie potrafimy wytrzeć z pamięci jednego zdarzenia, którego nie możemy pojąć. Jak trafiło akurat na nas? - Na to możemy tworzyć milion różnych odpowiedzi, lecz prawdopodobnie nigdy nie dowiemy się całej prawdy. By zaznać spokoju, czasami trzeba zwyczajnie odpuścić. Brzmi to jakbyśmy przegrali ? Wręcz przeciwnie, ludzie, którzy są w stanie odpuścić, są w stanie także pójść na przód. Nie da się tak tkwić w jednym miejscu, będąc uczepionym sytuacji, której, na dobrą sprawę, już nie możemy zmienić. Momentami, by coś zrozumieć trzeba właśnie spojrzeć na to z perspektywy czasu, nie rozmyślać nad tym zbytnio i nie zadręczać się pytaniami, na które nie znamy odpowiedzi. 
Jesteśmy tylko ludźmi, nie powinniśmy, więc zrzucać całej winy na siebie za to co się stało, trzeba zdać sobie z tego sprawę i przyzwyczaić się, że nie na wszystko w życiu mamy wpływ./~Klaudia

"Czasem by pogodzić się z przeszłością, musimy zrobić krok ku przyszłości"

Dziś dosyć krótki post, lecz sądzę, że zrozumieliście co chciałam przekazać.  
A Wy jesteście w pełni pogodzeni z przeszłością ?

 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Dokładnie, zgadzam się z tym co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So interesting post daring,love it!
    Wish you nice day!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prawdziwe.. ;)
    Ja się pogodziłam ze wszystkim ;) Jestem szczęśliwa! ♥

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki sa zjawiskowe a co do wpisu to zalezy od charakteru i silnej woli :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądrze napisane :) Ładne sukienki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie warto zaśmiecać sobie głowy takimi pytaniami. Los tak chciał i pewnych rzeczy nie da zmienić ani cofnąć. Trzeba zamknąć temat i iść do przodu!:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami bardzo ciężko jest przyjąć do siebie tą świadomość, że nie na wszystko mamy wpływ :/ Bardzo podoba mi się ten ostatni cytat i chyba go sobie zapamiętam ^^ Jeżeli mam być szczera to nie jestem w pełni pogodzona z przeszłością, aczkolwiek staram się o niej zapomnieć :) Chciałam Was poinformować, że wygrałyście wlepki + niespodziankę na moim blogu! W celu odebrania nagrody skontaktujcie się ze mną poprzez fanpage! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potrzebnie cały czas zamartwiamy się przeszłością. To prawda trzeba odpuścić, nawet zapomnieć by pójść na przód.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat na końcu bardzo mi się spodobał:*
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sukienki! 💗 Niestety wszystko zależy od silnej woli człowieka :/
    Nowy post 💕🎄

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami trudne doświadczenia wymagają czasu, by sobie wszystko w głowie poukładać jak należy. Niestety nie jest to najłatwiejsze i zależy od charakteru człowieka :( Ja często nie śpię, ale za to dosć szybko umiem pokonać różne wspomnienia, decyzje i ludzi, którzy mnie zranili. Z przeszłością nie ma lekko.


    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
    zapraszam - trwa u mnie konkurs :) konkurs

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post!! Thanks for sharing!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mamy wpływu na wszystko, jesteśmy w stanie zrobić dużo, zmienić, poprawić, usprawnić, jednak okoliczności zewnętrzne są trochę ponad nami i nie jesteśmy w stanie kontrolować wszystkiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis, zgadzam się w stu procentach z tym co napisałaś :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/szare-futerko-i-czerwony-plecak.html

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, że czasem warto odpuścić, nie ma sensu zadręczać się rzeczami, na które już nie mamy wpływu :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się w 100% :) Chociaż często nie tak łatwo odpuścić i pogodzić się z tym co było.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami lepiej coś zostawić za sobą i iść do przodu. Najlepiej nie odwracać się do tyłu :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl