Panta rhei - wszystko płynie

20:19:00

Wszystko płynie, wszystko się zmienia. Taka jest kolej rzeczy czy dopuścimy to do siebie czy nie. Lubimy często mówić w złości "ludzie się nie zmieniają" lub "ludzie się zmieniają" - mając na myśli ten zły aspekt. Zmiany są nieodzowną częścią życia człowieka i nic na to nie poradzimy. Mówiąc, że "ludzie się nie zmieniają" jesteśmy w błędzie. Każdy dzień, każda rozmowa nas zmienia, może nie drastycznie, lecz w jakimś stopniu tak. Doświadczamy nowych rzeczy, poznajemy nowe uczucia, o których dotąd nie mieliśmy pojęcia - to składa się na osobę jaką jesteśmy teraz. Być może my nie zauważamy zmian jakie w nas zachodzą, lecz nawet gdyby spytać naszych bliskich, moglibyśmy być zadziwieni ich odpowiedzią, jakie metamorfozy przeszliśmy. Niektórzy dzięki nowym przeżyciom rozwijają się, zmieniają na lepsze, ale są też takie osoby, które zmieniają się na gorsze. Niestety tak też bywa, choć to smutne, trzeba się z tym pogodzić. 
Nie wszystkie zmiany są złe, trzeba się tylko na nie przygotować i być otwartym na różne opcje. /Klaudia

Zauważyliście, że się zmieniliście na przestrzeni czasu? Spotkaliście osobę, która zmieniła się na gorsze?







You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ja zauważyłam jak sie zmieniłam i nie tylko z wyglądu :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaciółki mi mówią, że się zmieniłam. Sama też to odczuwam :)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też to czuję, że się cały czas zmieniam :)

    fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z czasem wszystko się zmienia :) i my także- różne życiowe doświadczenie wpływają na nas powodując, że z czasem patrzymy na świat inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnimi czasy bardzo się zmieniłam, moje życie się zmieniło, ale uważam, że tak już musi być. Świetny post i ślicznie wyglądasz!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kazdy człowiek się zmienia, ja zauważyłam swoją zmianę w przeciągu klas gimnazjum.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas niestety zmienia ludzi. Niektórych pozytywnie, a innych już na gorsze. Ja się zmieniam na tą lepszą stronę :)
    Śliczne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze że zmieniłam się bardzo ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy z nas się zmienia, po kilku latach nie jesteśmy już tą sama osobą. Coś się w życiu zmienia, rozwijamy się, dorastamy, spełniamy marzenia i jesteśmy z każdą minutą bogatsi o nowe doświadczenia.
    Super zdjęcia! :D

    dodaję do obserwowanych i jeśli tylko masz ochotę i czas zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ma jakiś gorszy okres w swoim życiu, który sprawia, że człowiek ten staje się zupełnie inną osobą...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach ;)


    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/
    Przesyłam całusy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu każdego człowieka przychodza zmiany :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie cały czas się zmieniają chyba jak wszystko. Znam osoby,które zmieniły się na gorsze przynajmniej dla mnie...
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne włosy, pasuje Ci ta czapka ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    http://madziibunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się zmieniłam z biegiem czasu :)
    piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post i ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie zmieniają się przez całe życie. Sama obserwując siebie, zauważyłam, że nie tylko sama się zmieniam, ale zmieniają mnie też inni. Przebywając z różnymi ludźmi, dużo się uczę, wyciągam wnioski, zmieniam nastawienie do pewnych spraw, priorytetów ;)
    Pozdrawiam ciepło i życzę wesołych Swiąt! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Na przestrzeni czasu z całą pewnością się zmieniłam i ostrożniej obdarzam ludzi swoim zaufaniem. Oczywiście znam takie osoby, które zmieniły się na gorsze.
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrząc na stare zdjęcia widzę, że się zmieniłam. Ogólnie przebywając codziennie z bliskimi nie zauważa się zmian, dopiero na zdjęciach to wychodzi.

    Wesołych Świąt!
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wrażenie, że zmiany na gorsze przychodzą ludziom o wiele łatwiej niż te na lepsze. Moim zdaniem każdy się w jakiś sposób zmienia. Nawet nie przychodzi mi na myśl żadna osoba o której bym mogła powiedzieć, że nie zmieniła się wcale ;p

    Śliczne zdjęcia i pięknie napisany post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy się zmienia, a ja kiedy patrze na mój wygląd jak i charakter sprzed np. dwóch lat to jestem załamana, ale cóż, może mnie to czegoś nauczyło. Zmiany w ludziach zauważam często, kiedy przez długi czas nie mam z nimi kontaktu. Bardzo fajny post i zdjęcia, pozdrawiam MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś bardzo fotograficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z tobą w 100% Miło czytało mi się twój post. Przepiękne zdjęcia ;)
    Obserwujemy?

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. 100% prawdy.
    Piękne włosy masz! :*

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję! :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl