Przyjaciel nie zawsze musi być człowiekiem

21:07:00

Od zawsze byłam bardzo czuła na krzywdę jaką my ludzie wyrządzamy zwierzętom. Dlaczego te małe niewinne stworzonka tak mocno cierpią przez nas? Co one nam zrobiły? Naprawdę tak bardzo przeszkadza Ci widok kota biegnącego po podwórku albo szukającego jedzenia? Czy to powód, żeby go bić? Nie wiem jakim trzeba być potworem, żeby wyżywać się na zwierzęciu, które nie rozumie dlaczego to się dzieje, ale CZUJE ból, ogromny ból... 
Na szczęście na pomoc przychodzi im wiele osób oraz powstają fundacje, dzięki którym takie zwierzęta otrzymują pomoc. Do takich fundacji należy już dosyć znana strona Psiklik.pl . Żeby pomóc wystarczy kilka klików, to nic nie kosztuje. Cała pomoc polega na tym, żeby kliknąć w jakiś kwadracik, z którego zbudowany jest obrazek i tym sposobem jak kilkanaście osób kliknie w jakiś kwadracik i uzbiera się cały obrazek to pewna kwota zostaje przekazana na ustalony cel. Można dokonywać również wpłat na konto, mogą być to nawet drobne sumy, które na pewno pomogą. Dla nas ta pomoc to nic trudnego, a dla nich znaczy bardzo wiele, pomagajmy..


Do innych takich stron również należą:
Kociklik.pl

Psiklik.pl
Pmiska.pl


Osobiście jestem zdania, że gdyby zwierzęta nie byłyby krzywdzone, nie potrzebowałyby pomocy, ale niestety...

/~Kinga



*Nie jest to sponsorowany post, napisałam go, bo chcę pomóc zwierzętom. 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ostatnio odkryłam ten sposób pomagania i staram się regularnie wchodzić ;). Dobrze, że o tym napisałaś ;).Tak samo można klikać na stronie karmimy psiaki, pajacyk, okruszek, balonik itp.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również staram się pomagać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzę regularnie na takie strony, polecam ustawienie ich sobie przy włączaniu przeglądarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem uczulona na krzywdy dla zwierząt :( A to niestety się szerzy :(

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/12/christmas-wishes.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama mam 4 koty i nie wyobrażam sobie żeby kiedykolwiek je skrzywdzić... A na strony wchodzę regularnie ^^

    https://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super akcja! Uwielbiam, bo sama mam u siebie psa (mały maltańczyk, ma już 12 lat). Uważam, że większość osób powinno spróbować pomóc zwierzętom w potrzebie. Będę się udzielać na pewno :-)
    - blog modowy BM.net.pl - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli tylko mogę, pomagam. Chciałabym również kiedyś adoptować psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham zwierzęta i z wielką chęcią będę wchodzić na te strony codziennie by pomagać kochanym czworonogom <3

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl