Marzenia

12:12:00

Tak często się o nich słyszy, tyle razy się o nich mówi, a tak rzadko się je spełnia... To takie smutne gdy patrzę na ludzi, którzy nie mają odwagi, żeby chociaż SPRÓBOWAĆ je spełnić. Co im szkodzi? Jeśli się nie uda, to się nie uda, przynajmniej nie będą się zadręczać, że nie próbowali. A jeśli się uda? Hm.. na pewno będzie to jeden z najlepszych dni w życiu. Chyba jednak warto co?  Fajnie wziąć życie w swoje ręce i zawalczyć o to co dla nas ważne. Na pewno nie będzie to łatwe, będzie wiele przeszkód i przeciwności losu, ale jeśli coś przyjdzie nam za łatwo to nie docenimy tego tak mocno. Dlatego nie poddajmy się tak łatwo i tak szybko, bo prawdziwy sukces wymaga czasu i wytrwałości. Nie zdobędziemy go z dnia na dzień, ale ta radość zrekompensuje nam ten trud.


A w drugiej części postu chciałabym pokazać Wam piękne sukienki z Bmbridal.com. Idealnie nadają się na ważne okazje takie jak wesele albo studniówka. Wybór jest bardzo duży, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. A to moje propozycje. Spodobały mi się swoją delikatnością a zarazem urokiem i wdziękiem. Mogę powiedzieć, że po prostu te sukienki " mają to coś" :D Sama z chęcią bym je zakupiła.

Klik

 Klik
Klik

Klik



 Spodobała Wam się któraś? :) 

/~Kinga

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Druga sukienka jest najpiękniejsza <3 Szkoda, ze jestem dość niską osobą i nie wyglądam w takich długich najlepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć jednąś długą suknie w kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak wolę sukienki do kolana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sukienki, wszystkie są ładne :) Co do marzeń, niektóre ciężko jest spełnić, zwłaszcza jeżeli ktoś oczekuje za wiele od razu, warto zacząć od tych mniejszych marzeń :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie napisałaś o tych marzeniach; lepiej spróbować i żałować, niż żałować że się nie spróbowało 😀
    Druga sukienka mi się najbardziej podoba 😍
    Poklikałam jakby co 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sie podoba sukienka nr 2

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda z tych sukienek ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest wybitnie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe sukienki :) Z pewnością nie można rezygnować z marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O marzenia trzeba walczyć :) pierwsza sukienka bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl