Wyjeżdżam, ale co z blogiem?

12:49:00

Zostało mi dokładnie 11 dni w Janowie. Nie wiem jak te wakacje tak szybko minęły, ale nigdy ich nie zapomnę. Przez te 2 miesiące przeżywam najlepsze chwile w moim życiu, poznałam wspaniałe osoby, otworzyłam się i pokochałam swoje życie. A teraz nagle mam to wszystko rzucić i tak po prostu wyjechać? Ale od początku..
Przez cały rok robiłam wszystko, żeby dostać się do liceum sportowego i w co dalej nie mogę uwierzyć, przyjęli mnie! W pewnym sensie spełniłam część swoich marzeń, bo zawsze chciałam grać w klubie sportowym i nareszcie mi się to udało. Pozostało tylko jedno ale. Co z blogiem? Sama nie wiem. Pokochałam pisać i na pewno bym za tym bardzo tęskniła, ale sport to całe moje życie i wiem, że wymaga poświęceń. Będzie mi ciężko dodawać posty kończąc lekcje o 17. Sama jeszcze nie wiem jak to będzie, ale pierwsze 2 tygodnie szkoły to pokażą. Jak na razie dziękuję wam za ten wspaniały rok, za to, że chce wam się przeczytać to co piszę, a przede wszystkim za to, że jesteście. To nie jest pożegnanie. Nie wiem co będzie dalej ale jestem dobrej myśli. Myślę, że nawet jak nie teraz, to kiedyś do tego wrócę.

/~Kinga







You Might Also Like

19 komentarze

  1. Gratuluję przyjęcia do wymarzonej szkoły! Świetnie, że miałaś niezapomniane wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje się dostania do wymarzonego liceum <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz:) Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje przyjęcia do szkoły :) a co do bloga- wszystko da się pogodzić ;)
    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musisz pisać codziennie ;) kochana ja pracuję codziennie po 11 godzin wstaje po 4 zeby dotrzeć do pracy na 6 a wychodzę o 17 w domu jestem dopiero o 19, piszę co dwa dni i daję radę! A ty młoda, ambitna, świeży umysł z mnóstwem pomysłów? Zawsze możesz pisać co jakiś czas np o samej szkole jak taka wygląda od kuchni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że spełniłaś swoje marzenia :) Mam nadzieję, że będziesz pisać posty :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, to jest oczywiste :).
    Na pierwszym miejscu przede wszystkim nauka i szkoła a na drugim dopiero pasja i blog :)
    Mam nadzieję, że będziesz wstawiać jeszcze jakieś posty choćby raz na miesiąc :) :) ♥♥
    Cieszę się, że dostałaś się do wymarzonej szkoły, Gratulację ♥
    Życze powodzenia
    ♥https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/
    (Ps. Proszę o wypełnienie krótkiej ankiety w poście)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i życzę powodzenia 😊 Na bloga na pewno znajdziesz czas 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, życzę powodzenia :)
    Czasem trzeba wybrać co jest ważniejsze, ale mam nadzieję, że jeszcze będzie pisać posty.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, by spełniać swoje marzenia. A na bloga może znajdziesz czas :> Wyjeżdżasz do innego miasta, ale gdzie będziesz mieszkać? Zawsze mnie interesowało czy osoby w liceum, daleko od domu mieszkają same, w internatach, czy gdzie? Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam :)
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dostania się! Jestem pewna, że pogodzisz wszystko ze sobą. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, że dostałaś się do wymarzonej szkoły :) Mam nadzieję, że nie porzucisz bloga, szkoda by było :) Ja z doświadczenia polecam, w wolnych chwilach pisać po kilka postów, a później publikować jak nie będziesz miała czasu napisać innego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super,że Cię przyjęli! gratulacje :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dostania się do wymarzonej szkoły ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację dostania się do szkoły :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!!!! Powodzenia w nowej szkole kochana!
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Na początku gratuluję Ci dostania się do wymarzonej szkoły :)
    Zdaję sobie sprawę, że łatwo nie będzie. Nie musisz codziennie dodawać wpisu na blog. Raz w tygodniu na pewno znajdziesz czas. Ja będę czekał:)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl