Czaszki meksykańskie

16:19:00

Dzisiaj przychodzę do Was z czymś całkiem innym. Niedawno z koleżanką znalazłyśmy w jednym z teledysków ciekawy make-up. Zaczęłyśmy szukać i okazało się, że są to czaszki meksykańskie. Mi bardzo się spodobały, więc postanowiłam spróbować. Malowanie zajęło mi około 1h. Normalnie zajmuje to mniej czasu, ale z moimi "zdolnościami" zajęło to troszkę dłużej :D. Zmywanie też nie było, aż takie trudne. Używałam farb do twarzy i kilku cieni. Z farbami nie było problemu, z cieniami jednak troszkę gorzej, ale ostatecznie się udało. Makijaż jest idealny na halloween, ale ze względu, że są wakacje postanowiłam troszkę zaszaleć :D. Poniżej macie efekty :) 
A wy słyszeliście o tym?  A może kiedyś próbowaliście?






/~Kinga

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Nie słyszałam o tym wczesniej, ale wyszło mega fajnie ;D

    ivicini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o tym nie słyszałam. Wygląda super:)

    Pytałaś u mnie o wspólna obserwacje, ja już:)
    Zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha bardzo fajnie wyszło ;D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Malowanie twarzy, też czasem to robię. Maska wyszła fajnie, tylko szkoda, że nie ma zbliżenia, żeby dokładnie się przyjrzeć.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie słyszałam nazwy, ale widziałam w jakimś teledysku muzycznym :D
    Wygląda bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam,

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już tak malowane twarze, ale nie wiedziałam, jak się to nazywa :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Sugar Skull pochodzi od meksykanskiego swieta ale to na pewno wiecie dziewczyny :* Sama nie probowalam sobie tego malowac bo mam dwie lewe rece ale na kartkach czesto je maluje <3 Szczegolnie jako symbol mi sie podobaja <3 Maja mega glebokie znaczenie :3
    Naprawde swietnie wyszla ci ta czaszka! <3 Ja zwykle do zmywania makijazu czy innych rzeczy z mojej twarzy (na przyklad farbek) uwazywam wody, jakiegos produktu do mycia twarzy np. od Garniera a nastepnie po umyciu przecieram wszystko plynem z Biodermy polecam serdecznie! <3
    Bardzo dziekuje za komentarz u mnie jak i rowniez obserwace :* Rowniez obserwuje <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wyglada jeszcze w tej sukience <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o tym :) Ale tobie wyszło to ślicznie *-*

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym, ale wyszło Ci to świetnie :)

    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. nie chciałabym spotkać nikogo w lesie na takiej sesji! :D upiorne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawie wyszło :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym ale nigdy nie próbowałam tego makijażu na sobie! ;D
    Świetny efekt ;)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy tym nie słyszałam, ale wyszło ci naprawdę bardzo fajnie :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, może wspólna obserwacja? :D
    paulinablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam ja nie byłabym wstanie zrobić nic co później mogłabym pokazać na blogu :P Myślę, że wyszło Ci świetnie! Idealne na halloween myślę :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne ;) ja robiłam coś takiego na zajęciach z wizażu ;)
    A pracuje jako animatorka zabaw dla dzieci więc często im coś podobnego robię;D
    Ps. Mogę prosić o poklikanie w linki w ostatnim wpisie?? Bardzo mi pomożesz ;) Zapraszam do obseracji ;) buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super! Podobają mi się takie makijaże :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż. Rzeczywiście nadaje się na Halloween. Bardzo ładnie Ci to wyszło:) Piękne zdjęcia.
    Obserwuje. Zapraszam do mnie girlchat27.blogspot.com
    Jeżeli podoba Ci się mój blog również zaobserwuj :) będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszałam o tym, ale naprawdę fajne. Śliczne zdjęcia Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam nigdy o tych maskach, ale pięknie wyszły! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja slyszałam i nawet się tak ze znajomymi umalowałyśmy. super blog

    obserwuje

    GIVEAWAY / CANDY na blogu

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow super ci to wyszło! Słyszałam już o tym makijażu, nawet rok temu na halloween próbowałam z nim zaszaleć, jednak nie wyszło z cieniami ;/ No cóż, może w tym roku wyjdzie ;D

    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka genialna, piękne zdjęcia :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna sukienka :) zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl