Biżuteria z Zaful i Sammydress

21:57:00

Hej! :) Dzisiaj nasz pierwszy post o biżuterii jaką otrzymałyśmy z współpracy z Zaful i Sammydress.

Zaful


Pierwszym dodatkiem na jaki się zdecydowałam był zegarek, ale nie żałuję. Noszę go codziennie i mogę szczerze powiedzieć, że jest świetny! Jest dobrze wykonany i działa bez zarzutów. Strasznie podoba mi się jego wygląd. Jedynym minusem jest to, że jest troszkę za duży :D 
Moja ocena to 10/10 :)


Pierścionek również okazał się strzałem w dziesiątkę. Wygląda ślicznie i do tego idealnie pasuje na każdej grubości palec. Wygodnie się go nosi :)
Moja ocena to 10/10

Bransoletka wygląda dokładnie tak jak na stronie. Niczym kompletnie się nie różni, co jest dla mnie wielkim plusem, bo jednak fajnie wiedzieć, co dokładnie się kupuje :D Myślę, że jest wykonywana solidnie i nie zepsuje się tak szybko.
Moja ocena to 10/10
 

A tak prezentuje się całość. Trochę dziwne te same dziesiątki, ale z tych rzeczy jestem naprawdę zadowolona i nie mogłam dać niższej oceny :) #Kinga


Obydwie otrzymałyśmy bransoletki z napisem "Sister", ponieważ był to dwupak. Mi osobiście bardzo przypadła ona do gustu. Można ją dobrać do praktycznie wszystkiego i ma regulowaną szerokość, co mi odpowiada, bo większość bransoletek jest na mnie zwyczajnie za duża. Jest dobrze wykonana i moja ocena to 10/10 :).


Druga bransoletka również wpasowała się w mój gust. Na stronie wyglądała nieco inaczej, ale nie narzekam. Jest ona zrobiona z metalu, a "kryształki" są zrobione prawdopodobnie z plastiku albo jakiejś mieszanki, ale mi to zupełnie nie przeszkadza. Jedynym minusem dla niektórych może być szerokość. Co prawda jest ona dosyć mała, trudno jest ją założyć, choć na moją chudą rękę wpasowuje się idealnie. :D Jednak dla niektórych to mógłby być problem. Ogólnie oceniam ją 7,5/10.

Sammydress


Moim zdaniem, wygląda on lepiej niż na stronie, choć i tam bardzo mi się spodobał. Od razu zwróciłam uwagę na to, że nie jest on zwyczajnym zegarkiem, ale widać na nim fazy księżyca. Stwierdziłam, że muszę go mieć i gdy go mam - świetnie się sprawuje. Działa i nie ma żadnych defektów. Ma czarny pasek i złote obramowanie, więc dopasowuje się do praktycznie wszystkiego. Jest on troszkę za duży, nawet, gdy zapinam go na ostatnią dziurkę, lecz przyzwyczaiłam się, że moja ręka jest zbyt drobna na większość rzeczy typu bransoletki i zegarki. ;) Pomimo tego, moja nota to 10/10. /Klaudia

Zaful - Zegarek
Zaful - Pierścionek

Które rzeczy Wam się najbardziej podobają ? :)

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Pierwszy zegarek bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy :)
    Dziewczyny, mam takie pytanie, podałybyście mi e-mail do Sammydress z którego z nimi korespondujecie na temat współpracy? Również chciałabym napisać do nich, ale nie mogę nigdzie takiego konkretnego maila znaleźć :( bylabym wam bardzo wdzięczna, z gory dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zaczęłyśmy współpracować z Zaful i wtedy Doris (To z nia wszystko ustalamy i wgl :D ) zapytała nas o współpracę m.in. z Sammydress, więc na tym e-mailu się z nimi porozumiewamy. Jeżeli chcesz e-mail do Zaful to napisz ;)

      Usuń
    2. Moglybyscie podać :)
      A dresslily i rosewholesale to tez jakoś połączone czy mają tam inne maile? Jeśli moglabym widzieć to jakie? :)

      Usuń
    3. Okey, to tutaj e-mail do Zaful: affiliate@zaful.com Tak jest to połaczone ;D My współpracujemy z Zaful, Dresslily, Rosewholesale i Sammydress, z wszystkimi porozumiewamy się z jedna osoba :)

      Usuń
  3. Zegarek z fazami księżyca jest cudowny! *-* iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarki najlepsze :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham bransoletki! Najlepszy zegarek z fazami księżyca i czarna bransoletka z napisem "sister" :D

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny jest ten zegarek z księżycami :) czarna bransoletka z napisem też jest mega :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek z fazami księżyca jest piękny :) pozdrawiam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria :) Śliczne zegarki ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej spodobał się ten zegarek :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne rzeczy, a na ten zegarek sama się "czaiłam" :) chyba w końcu go zamówię :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zegarki :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zegarek wymiata. Chciałam go zamówić, ale później kompletnie o nim zapomniałam.
    Bransoletki też mi się bardzo podobają. Ciekawe zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarki świetnie się prezentują :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobają mi się zegarki, są świetne :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pierwszy zegarek.
    Świetnie prezentuje się na ręce i pasuje do wielu stylizacji :)
    Ciekawe zamówienie.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. such a nice jewelry pieces!


    Printspirational and stylish wall art for your home!
    http://www.printsandroses.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne rzeczy zamówiłaś, poklikałam w linki : Podaję kilka cen - 3,62$, 2,57$, 1,97$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy! :D Ale najlepszy ostatni zegarek :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten pierwszy zegarek jest najlepszy! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten ostatni zegarek to bomba! Sama bym chciała taki miec! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny jest ten zegarek:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zegarek z księżycami jest przepiękny! Ostatnio szukam odpowiedniego zegarka a ten jest naprawdę śliczny.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie najbardziej do gustu przypadł zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna biżuteria, bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna ta biżuteria taka inna. Ostatnio też nahttps://www.pranashop.pl/pol_m_Bizuteria-srebrna-547.html biżuteria srebrna zwróciła moją uwagę. Kiedyś nie miałam nic z dodatkiem kamieni szlachetnych, teraz to nadrabiam.

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl