Zmiany

15:36:00

*Wyobraź sobie pewną sytuację*
Idziesz ulicą, przechodzisz obok miejsc, które znasz od zawsze. Pamiętasz tak wiele spędzonych tam chwil. Mimo, że nie zawsze byłaś szczęśliwa, zaczynasz tęsknić za tym co było kiedyś. To uczucie w środku staje się nieprzyjemne. Potrzebujesz chwili , żeby wrócić do rzeczywistości, ale w końcu nie wytrzymujesz i tam idziesz. Siadasz w kącie i się przyglądasz, dostrzegasz każdy najmniejszy szczegół, którego nigdy nie widziałaś. W końcu myślisz: co się stało? Jak to jest, że wszystko tak bardzo się zmieniło? Patrzysz na to i chce Ci się płakać. Zauważasz godzinę i nie możesz uwierzyć, że już tak późno. Tak dużo czasu spędziłaś na powrocie do przeszłości, do której tak na prawdę nie powinno się wracać. Po jakimś czasie wracasz do domu i stwierdzasz, że na jeden dzień chcesz uciec od wszystkiego i wszystkich. To ma być twój i tylko twój dzień. Albo bardziej dzień myśli, spokoju, przemyśleń, a czasami smutku i tęsknoty.Uciekasz w miejsce, gdzie nikt Cię nie znajdzie. Zostajesz tylko Ty i te wszystkie niepoukładane myśli. Po kilku godzinach zdajesz sobie sprawę, że życie idzie dalej. Nie możesz tkwić w martwym punkcie. Coś się skończyło, a coś się zaczęło. Czujesz się o wiele lepiej. Trzymając to wszystko w sobie, w końcu byś nie wytrzyma. Uporządkowałaś wszystko, co cię męczyło i ze spokojem możesz iść w dalszą drogę.
*Możesz iść dalej- SZCZĘŚLIWA*

Do czego zmierzam?  Zmiany to nieodzowny element naszego życia, dlatego musimy nauczyć się je akceptować. Może coś będzie inaczej, ale to nie znaczy gorzej. Czasami przypominamy sobie o przeszłości, ale to nic złego- powinniśmy ją akceptować. Taki dzień przemyśleń nie jest zły, każdy z nas potrzebuje czasem chwili spokoju. 





/~Kinga


You Might Also Like

36 komentarze

  1. Bo najważniejsze to mieć swój świat, tam zawsze możesz wrócić.

    Zapraszam na nowy post
    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia.Wszystko się zmienia i musimy się do tego przyzwyczaić.Mi jest z tym ciężko.
    Obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio ciągle mam dni przemyśleń. Trochę mnie to męczy, trochę przytłacza. Z perspektywy czasu zauważam jak wiele się we mnie zmieniło, a równocześnie, że jeszcze wiele zmian przede mną.
    Bardzo ładna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ostatnim czasie ciągle myślę...znajomi już mówią, że mam przestać ciągle rozważać jakies bezsensowne tematy, ale to sa uroki jesieni :/
    Zapraszam do mnie :* http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem ciężko jest się przestawić na coś innego, ale życie wymaga od nas żebyśmy coś w naszym życiu zmieniali
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię zmian, wolę jak wszystko jest rutyną, ale życie często daje nam inne możliwości i zawsze trzeba się dopasować.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane :* Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zmiany są potrzebne w życiu każdego człowieka ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz kochana! Czasami zdarza mi się taki dzień przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka w sumie wpadła mi w oko :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez ten opis przypomniały mi się lata w gimnazjum. Bardzo chciałabym do tego wrócić. Jak napisałaś to nie był najprzyjemniejszy czas, ale tęsknisz za tym. Aż się wzruszyłam. Nie umiem się przyzwyczaić do nowej szkoły. Chociaż, że trafiłam na najlepszą klasę to nie umiem się z tym oswoić. Minęły już 2miesiące bardzo szybko, ale ja nadal to przeżywam.
    Cudowny post, jestem wzruszona. Chętnie cie zaobesrwuję.
    Pozdrawiam kochana :*
    Zapraszam do mojego świata :) Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam czasem takie dni, w których dużo rozmyślam nad swoim życiem i myslę nad wprowadzaniem do niego zmian :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej nie lubię zmian, ale zdaję sobie sprawę, że są one konieczne w życiu każdego z nas

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany to nieodłączna część naszego życia. Lubię zmiany, różnorodność i jak coś się dzieje. Czasami żal jest minionych chwil jednak trzeba iść do przodu. Rozwijać się.

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aw! You look beautiful with this outfit, I really love your hair colors and your style. Pretty!. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Box . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy inaczej przeżywa zmiany. Jak dla mnie są one okej, ale nadal będę miała to poczucie chęci wrócenia do przeszłości :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your look dear! :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. no właśnie, też się cały czas uczę akceptować zmiany.. :)
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przeszłość to dobry nauczyciel, czasami warto do niej wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie lubię zmian. Wole byś w swojej bezpiecznej strefie. Jednak niekiedy sie nie da. Super zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem nie powinno wracać się do przeszłości. Bo rozpamiętując to, co było i zastanawiając się nad przyszłością, nigdy nie będziemy żyć tu i teraz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis :-)
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. No tak kiedyś o tym pisałem, każdy boi się zmian bo to cośnowego czego nie znamy;)
    Fajny wpis. pozdrawiam

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  25. Zmiany czasem są dla nas korzystne :) Wspomnienia, to coś, czego nikt nam nie zabierze. Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia! Zgadzam się z Tobą, że zmiany są nieodłącznym elementem życia. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z tobą.:)
    Bardzo fajny post i zdjęcia.:)
    Obserwuję i liczę na rewanż. Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. perfect post!


    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmiany to norma, aczkolwiek ich nie lubię.
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Swój świat jest najważniejszy :) Świetna czapka ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Twoimi przemyśleniami. I tak w ogóle chciałabym kiedyś po prostu uciec sobie gdzieś na ten jeden dzień, nie informując o tym kompletnie nikogo, z nikim się wtedy nie kontaktować - nawet poprzez jednego SMS-a, nie przejmować codziennością, obowiązkami. To by było z pewnością ciekawe doświadczenie, ale raczej wolałabym je zrealizować w jakimś ciepłym miesiącu. xd
    A zdjęcia wyszły bardzo ładnie. :)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. dokładnie, trzeba żyć tym co jest teraz "carpe diem' ale wiadomo ,że czasem jest trudno

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia!
    Masz racje zmiany są nieuniknione!
    Pro po tego miejsca to mam takie, które przywołują u mnie wielka falę wspomnień.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne fotki! Pięknie wyglądasz. :)
    Pozdrawiam! ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna stylizacja:) Piękna dziewczyna z Ciebie:)
    Również obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia, masz przepiękne włosy. :))
    Obserwuję. ;*

    Mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ? Dzięki! ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl