Zanim zrezygnujesz - spróbuj !

14:57:00

"Odpuszczamy zanim naprawdę zaczęliśmy walczyć" - irracjonalne nieprawdaż? Niestety zauważam tę tendencję nie tylko u wielu osób, ale również u siebie samej. Tak bardzo pragniemy, by nasz cel został osiągnięty, że boimy się zaryzykować i spróbować. Boimy się... ale czego? Boimy się tego, że może się nie udać, jest on dla nas tak ważny, że po prostu gdyby się coś nie udało bylibyśmy w rozsypce. Boimy się zostać zranieni bezlitosną rzeczywistością. Mimo, że tego nie widzimy, krążymy w błędnym kole. Chociaż mi samej jest trudno to zrealizować nareszcie mam na to siły, bo po co wszystko komplikować ? Zamiast bać się porażki, najpierw spróbujmy. Życie nie jest samym pasmem sukcesów, ale też porażek. Te porażki nas kształtują i naszą wewnętrzną siłę, nie raz będzie ciężko, ale przecież nasza droga nie będzie usłana płatkami róż. Nie pozwólmy, by strach przed niewiadomym nas blokował w spełnianiu marzeń, byciu sobą czy walczeniu o kogoś. Nie stawiajmy wszystkiego z góry na przegranej pozycji, a może właśnie dziś pierwszy raz Ci się uda ? :) Może to właśnie dziś jest Ten Dzień, gdy twoje marzenia nareszcie mają się spełnić ? Nigdy się tego nie dowiesz, gdy nie zaryzykujesz, więc "rozwiń skrzydła i leć po to co dla Ciebie ważne". Ja w Ciebie i siebie wierzę, a Ty ? :) /~Klaudia

Też czasem brakuje Wam odwagi? A może nie stanowi to dla Was większego problemu ? :)





You Might Also Like

32 komentarze

  1. Kiedyś brakowało mi odwagi ale przeżyłam w życiu taki moment, w którym miałam wrażenie, że w jednej chwili straciłam coś co było dla nie najważniejsze na świecie. Po tym wydarzeniu zaczęłam żyć tak, jakbym nie miała nic do stracenia. Potem co prawda zbudowałam coś, na czym mi zależy i czego nie mogę stracić ale nadal żyję tak, jakbym nic do stracenia nie miała - nie ukrywam swoich myśli, uczuć, ani pragnień, bo to jest chyba najważniejsze w życiu każdego człowieka i tylko w ten sposób, można poczuć prawdziwą wolność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane ! :) Tak , przyznam , że czasem brakuje mi odwagi. Ale chyba każdy kiedyś spotkał się z jakąś niepewnością , obawą przed czymś i po prostu bał się . :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post , bardzo mądrze napisane.
    Też kiedyś miałam tak w życiu , taką niepewność :)
    Fajne , jesienne zdjęcia
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to napisałaś! Ja jeszcze niedawno byłam mega nieśmiałą osobą (zresztą nadal jestem, ale nie tak bardzo jak kiedyś), ale zdałam sobie sprawę, że gdy dalej taka będę, inni nie będą mnie szanować i będę dawała sobie wejść na głowę. Staram się stawać z czasem coraz bardziej odważna i myślę, że idę w dobrym kierunku :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. tak na prawdę nie przegrywa ten, kto upada a ten kto nawet nie zaczyna ;) zawsze warto jest podjąć działanie i chociaż spróbować :) chociażby po to, żeby później nie żałować, że się nie spróbowało! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba w siebie wierzyć i się nie poddawać. Niektóry rezygnują z bardzo wielu, rzeczy, a potem tego żałują , że nie spróbowali. Pięknie napisane :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście brakuje mi odwagi do różnych rzeczy.Jednak sądzę,że jestem odważniejsza niż byłam w zeszłym roku.Piękne zdjęcia!
    Obserwuje

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie szybko się poddają, bo brak im własnie tej odwagi. W życiu ważne jest by c odważnym, pewnym siebie :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowicie się z Wami zgadzam - czasami warto wyjść ze swojej strefy komfortu i zaryzykować :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę, że moja odwaga wraz z wiekiem rośnie w siłę :D
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz!
    Zapraszam!
    https://zanetatomaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się z tym zgadzam, trzeba zaryzykować i iść do przodu :)
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszłas na tle liści :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 'jak nie spróbujesz o się nie przekonasz' tak bym to podsumowała :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Często brakuje mi odwagi ,jednak staram się walczyć od początku do końca,co możesz przeczytać w kilku moich postach :)
    Pozdrawiam ,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami niestety brakuje mi odwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, czasem brakuje mi odwagi i różne rzeczy odwlekam, albo w ogóle odpuszczam, staram się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam w niektórych sytuacjach brakuje mi odwagi, a bardzkiej brakowało, bo z wiekiem zmieniłam to w sobie. W 100% zgadzam się ze zdaniem, że porażki nas kształtują, ale też przeszłość sprawia jakimi jesteśmy ludźmi i jak będziemy sobie radzić z pewnymi sprawami.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post o tematyce "DIY" na moim amatorskim blogu.
    -> amator-ka.blogspot.com
    Pozdrawiam - Amatorka

    OdpowiedzUsuń
  19. 'kto nie idzie do przodu, ten się cofa', kiedyś usłyszałam to zdanie i bardzo utkwiło mi w pamięci, dlatego nie chce stać w miejscu bo to tak jakbym sie cofała, zawsze szukam w sobie odwagi aby próbować nowych rzeczy mimo ryzyka porażki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Warto podążać za swoimi marzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po tym, gdy straciłam kilka ważnych szans w życiu z powodu obaw staram się nie marnować możliwości i nie poddawać.

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda trzeba brać byka za rogi i walczyć o swoje. Super post i zdjecia.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiara czyni cuda jak to mówią :)
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już na szczęście nauczyłam się walczyć ze sobą i mimo wszystko próbować :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post, fajnie napisany. Zgadzam się to porażki kształtują nas i nasz charakter!

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  26. To chyba naturalne, że się boimy, tylko trzeba to przełamać ;). Miałam kiedyś podobną kurtkę i spodnie, tak samo wyglądałam :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zdania, że odwagi uczymy się przez całe życie. Na swoim przykładzie widzę, że im jestem starsza, tym bardziej odważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasami też się boje czegoś spróbować, jednak tłumacze to sobie tak, że jak nie spróbuje będę żałować :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj mi często brakuje odwagi ale cały czas z tym walczę ;p

    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna kurtka!



    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie i dorośle piszesz. Jest to prawda, boimy się zaryzykować, a przecież nie mamy nic do stracenia. Mi często brakuje motywacji by coś doprowadzić do końca!

    OBSERWUJĘ

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post - jest się panem swojego losu! Świetnie piszecie + dziewczyna na zdjęciu ma śliczne nogi :O
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała do mnie na bloga :3 Zapraszam

    royal-princes.blogspot.com/2016/11/autumn-favs.html

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl