Brak napisu :)

18:36:00

Hej! :)


UPRZEDZAM!
Nie mam talentu do przedstawiania się, więc czytasz na własną odpowiedzialność!
Nie odpowiadam, jeśli się zanudzisz, albo zmarnujesz minutę swojego życia! :D 
No to zaczynamy...
Mam na imię Kinga, a większość osób mówi do mnie Kinia ( Takie słodkie co nie? No dobra wcale nie). Jestem piętnastolatką, po wakacjach idę do 3 gimnazjum, ale kto by chciał słychać o szkole w wakacje? Powinnam Ci teraz opowiedzieć o moich cechach, o tym kim jestem i o czym marzę, ( Chociaż marzenia zostawię dla siebie bo się nie spełnią ) ale sama nie wiem jak. No bo po co Cię okłamywać i zmyślać? To nie o to chodzi. Myślę, że sam/a mnie poznasz czytając to co piszę. Może stwierdzisz, że nie mam talentu, wyjdziesz z tego bloga i już tu nie wrócisz, a może przeciwnie? Zostaniesz i poznasz mnie bliżej. Na to już nie mam wpływu. Nie będę nikogo zatrzymywać tu na siłę. Piszę szczerze i nie będę nic zmieniać bo komuś to nie pasuje. Chce Ci pokazać cząstkę siebie, ale również i poznać Ciebie. Jeśli zostaniesz tu dłużej zobaczysz, że mój charakterek nie jest łatwy, ale da się go znieść ( no dobra z wyjątkami ) . No to może teraz coś ciekawszego! Moją pasją przede wszystkim jest sport i muzyka. Są to dwie rzeczy, bez których mój świat nie istnieje. 
Pewnie jesteś ciekawy/a o czym będzie ten blog? Pewnie nie zdziwię Cie odpowiedzią, że o mnie i Klaudii, naszym życiu, przygodach, pasji, ale nie zabraknie też humoru. Myślę, że ciężko to opisać, bo to akurat zobaczysz sam/a . Właśnie! Zapomniałam o jednym! Będę się podpisywać /~Kinga
Pewnie ciekawi Cię jeszcze jedno.. To jak wyglądam! No bo nie oszukujmy się to jest XXI w. i chyba każdy jest ciekawy czyją wypowiedź czyta. No więc oto ja- blondynka, o brązowych oczach.






/~Kinga

You Might Also Like

0 komentarze

zBLOGowani.pl