Odwaga

14:41:00

Zawsze z tym słowem kojarzył mi się bohater z filmu ratujący świat przed zagładą. Później był to strażak ratujący kogoś z pożaru.Teraz odpowiednikiem tego słowa stało się coś całkiem innego. Czym teraz jest dla mnie odwaga? Na pewno nie jest to ktoś, kto się niczego nie boi, bo tacy ludzie nie istnieją. Nie oszukujmy innych, a przede wszystkim siebie. Strach zawsze będzie nam towarzyszył czy to pająk, stres przed wyjściem na scenę, czy ciemność- nie ważne. Chodzi oto żeby pokonywać własne słabości i to według mnie jest definicją odwagi. Nie sztuką jest dojść na szczyt bez upadku, prawdziwym wyzwaniem jest upaść i się podnieść. Jeżeli masz marzenia, nie bój się ich spełniać. Tylko Ty decydujesz czy odważysz się czy nie. Prawdziwa walka jest to, ta stoczona z samym sobą. Nie życz innym źle. 

Chcesz być lepsza od innych? Bądź najlepszą wersją samej siebie. 
Chcesz być uśmiechnięta? To zacznij żyć w zgodzie ze sobą i nie patrz na to, co mówią inni. 
Chcesz być szczęśliwa? Nie przejmuj się drobiazgami i ciesz się każdą chwilą. 
Chcesz być wyjątkowa? Bądź sobą, na świecie nie znajdziesz nikogo takiego jak Ty. 
Chcesz być odważna? Uwierz w siebie i pokonaj własne słabości!









Dzisiaj kolejna sesja, którą zawdzięczam Julce :)
/~Kinga

You Might Also Like

58 komentarze

  1. Fajny, motywujący wpis :)
    I mega ładne zdjęcia<3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczne zdjecia, az mi zapachnialo latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham klimat Waszego bloga! Bardzo motywujące słowa, przepiękne zdjęcia. Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Bardzo motywujący post :D Dobrze napisane, patrzenie na to co mówią inni nie jest dobrym pomysłem, musimy robić to co sami uważamy za słuszne ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwaga, to pokonywanie własnych słabości - piękna definicja. Zdjęcia magiczne, mają świetny klimat <3
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane, odwaga to jest własnie wtedy kiedy pokonamy w jakimś stopniu lęk, przełamiemy się albo kiedy sytuacjom życiowym dla nas nie przyjemnym, stawimy czoła i damy radę :)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się być najlepszą wersją siebie, a to oznacza, że chcę być wyjątkowa czyli chcę być sobą ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  8. Odwaga to jest czego brakuje mi w życiu, staram się ją pokonać. Świetne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie. Zawsze najlepiej patrzeć na siebie samego. Świata nie zmienimy zaczynając od innych. Ja zawsze staram się być najlepszą wersją siebie, daję z siebie 100% w tym co robię :)

    Bardzo dziękuję za obserwację u mnie oraz za odwiedziny :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. w pełni się zgadzam z tą definicją odwagi :) strach będzie zawsze nam towarzyszył ;) odwagą jest działanie wbrew niemu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia cudowne , a tekst jeszcze lepszy ;) pozdrawiam ;)

    Zapraszam do mnie , odpowiadam na wszystkie suby ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia przepiękne! Post trafia w samo sedno!
    Obserwuję :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie posty które mają wartości w sobie a nie tylko bzdety ale takie tez są fajne ale nie ważne zdjęcia super,bardzo fajny masz styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia!
    Super motywacyjny post.Dzięki za dawkę motywacji!
    Obserwuje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, pozytywny post, mądre słowa :) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post, dear! Beautiful photos!
    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  17. Zacznę od tego - idealne zdjęcia
    Prawdziwy post. Jakiś rok temu strasznie bałam się opinii innych, a teraz? Mam ją daleko, niech myślą sobie co myślą... Co mi tam ;p
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. mysle, ze kazdy jest odwazny, nie chodzi tutaj o to, zeby przez ogien przejsc czy cos takiego, albo skoczyc z 10m. my jestesmy codziennie odwazni na jakis sposob, np. rozmowa o nowa prace, to tez jest duza odwaga, bo przed rozmowa na pewno duzo ludzi sie stresuje :) p.s bardzo dziekuje za komentarz na moim blogu :*

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia :) ja nie mam w sobie za bardzo odwagi - milion rzeczy mnie przeraża, nawet głupie, typu załatwianie spraw przez telefon z osoba, której nie znam ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny wpis. U siebie pisze o odwadze w kontekście sięgania po marzenia i osiągania sukcesu.

    Oczywiście obserwuję z przyjemnością. :) Draqilka

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post :) Świetne zdjęcia!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia i Twoja mina na nich wręcz jakby pokazywała, że masz tę odwagę, o której piszesz ;) Mi niestety wciąż brakuje pewności siebie.

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że czasem ludzie z charakteru nie są odważni, ale powinni pokonywać swoje słabości, fajne zdjęcia :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjecia i bardzo fajnie napisany post!
    Jeden z lepszych blogow jakie odwiedzilam!
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjecia i bardzo fajnie napisany post!
    Jeden z lepszych blogow jakie odwiedzilam!
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia , świetny post.
    Bardzo lubię Was czytać ;)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny motywujący post!

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :* bardzo motywujący post

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz. :) Myślę, że odwaga jest bardzo ważna i trzeba dążyć do celu.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odwaga w życiu odgrywa ważną rolę, mimo tego że świat robi nam różne psikusy nie powinniśmy się bać iść przed siebie.
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Brawo ! Piękna przyjaźń :) Gratuluję takiej więzi i tej niezależności, o której piszecie w opisie. ;) Mam jednak skromne pytanie, bo jestem zaskoczona i pełna podziwu dla Was: jak w tak młodym wieku udało Wam się osiągnąć niezależność?
    A tak co do notki to dobrej jakości zdjęcia co jest dużym plusem - tak jak przejrzysty blog. Odwaga jest dość szerokim tematem...jak woda. Mimo to fajnie, że podjęłaś się napisania o niej. ^^>
    Zapraszam do mnie: bylasobiepanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Codziennie walczę ze swoimi słabościami. Staram się je pokonywać i gdy mi się to uda to mam wielką satysfakcje :)
    Pięknie opisana definicja odwagi <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy wpis. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Motywacyjnie i bardzo fajne zdjęcia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawy wpis :-) Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy wpis :-) Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia są piękne :) a post świetnie napisany :) kiedyś chyba już ci pisałam że bardzo mądrze i fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo pozytywny post!
    https://xgetflowx.blogspot.com/
    *odwdzięczam się za każdą obserwację

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo często mierzę się ze swoimi słabościami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia i fajny wpis :))
    Również obserwuję Twojego bloga ;*
    Buziaki ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Co racja - to racja. Najwazniejsze jest aby być sobą, w tym otaczającym nas świecie.
    Piękne zdjęcia!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog! Piękne wlosy! Obserwuję!
    U mnie nowy post o pomadcę Kylie! zapraszam :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Super mądry wpis! i zdjęcia też mega!

    U mnie fajny konkurs - do wygrania plecak, power bank, saszetka-nerka, głośnik i wiele innych fajnych gadżetów. http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/konkurs-aktywni-czas-start-wygraj-power.html Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla to przede wszystkim walka ze soba i ze swoimi słabościami, tak jak napisałaś. A walka ze samym sobą jest najtrudniejsza. Mimo wszystko wierze, że kiedyś uda mi się spełnić wszystkie zamierzone przeze mnie cele i marzenia.
    Pozdrawiam kochane:)<3
    Zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post , śliczne zdjęcia.
    Chyba będę częściej wpadać na tego bloga :D

    Zapraszam do mnie : http://letterdeceased.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo mądrze napisane, bez odwagi nie uda nam się niestety niczego osiągnąć. Przepiękne zdjęcia, zaobserwowałam! :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale masz piękne włosy! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ojej cudne włosy. :0
    od jakiegoś czasu pracuje nad tym żeby być szczęśliwa. :)

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne zdjęcia :)
    Obserwuje!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie napisane Kochana :) Strasznie podobają mi się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mądrze napisany tekst! Sama bym lepiej tego nie ujęła. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl