Małe rzeczy

21:41:00

"Cieszmy się z małych rzeczy, bo nasze szczęście zapisane w nich jest" - tak brzmią słowa pewnej piosenki i wiele w nich racji. Może nie zdajemy sobie z tego sprawy, ponieważ żyjąc z dnia na dzień po prostu już ich nie zauważamy, stały się one dla nas czymś oczywistym. To, że co piątek spotykamy się z dziadkami, to, że spotykamy się co jakiś czas z przyjaciółmi - jest to dla nas przyjemnością, lecz nierzadko niedocenianą. Nie zwracamy uwagi na to, iż kiedyś tych osób może w naszym życiu zabraknąć. Wdajemy się w niepotrzebne spory, mówimy "jutro jej/jemu przejdzie", lecz jutro wcale może nie należeć już do nas. Wiadomo, nie powinniśmy również nadmiernie martwić się wszystkim, lecz mieć na uwadze to, że nic nie trwa wiecznie, a więc kiedy przydarzy nam się coś dobrego, powinniśmy spróbować wycisnąć z tego jak najwięcej radości. Zamiast przychodzić na spotkanie z pochmurną miną, powitać innych z uśmiechem. Zamienić słowo "nie chce mi się" na "jasne, z przyjemnością". Każdy ma prawo do relaksu i spokoju, lecz nie pozwólmy, by to przerodziło się w notoryczne lenistwo. Kiedy będziemy świadomi naszych małych sukcesów oraz małych przyjemności to nie tylko poprawimy sobie chwilowo humor, lecz możliwe, iż cały dzień przez to będzie dla nas "jaśniejszy". Tak niewiele, może zmienić tak wiele. /Klaudia

A Wy czasem zapominacie o małych rzeczach? Co jest Waszą codzienną, małą przyjemnością? 






 

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ja staram się cieszyć z najmniejszych rzeczy :) Ładna kurtka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, kurtka super.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo masz fajna ta kurtkę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja w was dawno nie byłam! Małe rzeczy też cieszą!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze starałam się doceniać to co mam i korzystać z tego. :) Te szczegóły, niuanse życia dają szczęście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. często te najmniejsze rzeczy dają najwięcej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe rzeczy a cieszą :D
    Super zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe rzeczy, które daje nam matka natura - słońce, wiatr, wode, powietrze - są bardzo przydatnymi w naszym życiu darami, a my je tak często ignorujemy :)
    Trzeba doceniać każdą rzecz, każdy gest
    Zdjęcia są świetne :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawa i ciastko w ciszy ;) To moja mała codzienna przyjemność ♥

    Zaobserwowałam ;)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja, wielu rzeczy nie dostrzegamy i nie doceniamy. Fajne zdjęcia ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  11. Również staram się doceniać takie krótkie, ważne momenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie zawsze pozorne pierdołki dawały najwięcej szczęścia. Mogłabym wymienić wiele takich sytuacji, ale jak dla mnie, jest to sprawa zbyt osobista :) w każdym bądź razie doceniajmy to co mamy :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja codzienna mała przyjemność to wypita poranna kawa wspólnie z mężem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W 100% zgadzam się z opisem ! Cieszmy się z małych rzeczy :) Świetnie wyglądasz.

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, super zdjęcia <3
    buziaki
    http://wooho11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog dziewczyny :) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl