Człowiek, jak cudownie to brzmi

20:11:00

Czasem przychodzą takie dni, gdy po prostu nie masz ochoty się uśmiechać, śmiać i tryskać energią. Każdy powtarza Ci, że nie ma sensu się smucić, przecież jest tyle pięknych rzeczy w życiu, tyle niesamowitych przeżyć, które na Ciebie czekają, tyle ludzi Cię kocha. Rozumiesz to wszystko, że inni starają się podnieść Cię na duchu, lecz mimo wszystko to nie działa. To nie chodzi o to, że nie dostrzegasz tego wszystkiego o czym Ci mówią, wręcz przeciwnie, bardzo to doceniasz, ale gdy przyjdzie taki moment, pozostałe rzeczy jakby tracą blask, ogarniające Cię uczucie zwycięża nad miłymi wspomnieniami i zwyczajnie dajesz sobie popłynąć wraz z zalewającym Cię od środka smutkiem. Czy jest to czymś złym? Oczywiście, że nie. Czasami warto jest pozwolić sobie na smutek, ponieważ nie wiem jak by się człowiek starał, nie da się zawsze uśmiechać. Są chwile szczęścia i chwile smutku, te pierwsze warto celebrować i starać się, by trwały jak najdłużej. Te drugie z kolei nie są najprzyjemniejsze, lecz są nieuniknione. Gdy nie jest to mała błahostka, którą można zignorować i po prostu zająć umysł czymś innym, warto jest dać sobie przestrzeń na przemyślenie wszystkiego i czas na ujście kłębiących się w nas emocji. To, że masz gorszy dzień nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś człowiekiem, a nie maszyną. Gdy to zrozumiesz, zrozumiesz także swoje emocje i to, że nie ma się czego wstydzić, a kiedy już to zrobisz, zobaczysz, że następnym razem uśmiech łatwiej wypłynie na twoją twarz :). /Klaudia

Miewacie takie dni? Jak wtedy sobie radzicie? Pozwalacie sobie na ujście emocji? 









You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ja mam wrażenie, że moje życie składa się głównie z takich dni xD Nie nie, ok. Kiedy mam dużo na głowie, a doba ma ciągle 24h, wtedy dopada mnie taki dołek. Ale zawsze wiem, że to minie za kilka dni, także jakoś się nie przejmuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, takie dni się zdarzają, kiedy nagle robi się smutno nawet bez powodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie dni bardzo często, więc dobrze rozumiem twoje słowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest zdrowo tłumić emocje w sobie. Jesteśmy tylko i aż ludźmi a nie robotami - uczucia, te dobre i te złe są częścią naszego życia!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. great post dear you look cute & best wishes for you..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem warto sobie chwilę popłakać, dać ujście negatywnym emocjom, to nic złego, wręcz przeciwnie. Świetne zdjęcia ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś tłumiłam w sobie emocje ale teraz nauczyłam się że okazywanie ich to żaden wstyd wręcz przeciwnie płacz w gorszy dzień przynosi ulgę, rozmowa z bliską osobą o naszych uczuciach też może okazać się pomocna.
    Bardzo ciekawy post. Zdjęcia prześliczne ! <3
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet niedobre dni są potrzebne w naszym życiu aby później cieszyć się lepszymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami tak mam ...
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami daje upust łzą, ale to nie oznacza bycie słabym, tylko wiem, że będzie tylko lepiej :) Ładne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia rewelacja <3 Oraz przemyślenia Twoje wskazuja na własnie mój taki gorszy dzień :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Często mam takie dni, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio coraz częściej miewam gorsze dni... oby szybko minęły

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio dosyć często mam takie dni, ale to chyba jest spowodowane dużą ilością obowiązków związanych z szkołą ehhh
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesto wtedy po prostu wychodze. Wygadanie sie komus tez bardzo pomaga :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja gdy mam zły dzień lub tydzień, to wolę spędzić je w domu, w samotności. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, wydajesz się być taka młodziutka, a tak mądrze opisujesz Naszą ludzką szarą rzeczywistość. Również często miewam takie dni :)
    Pozdrawiam,
    https://0xsandrax0.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety też czasem zdarzają mi się takie dni. Wtedy najczęściej słucham muzki albo rozmawiam z chłopakiem lub przyjaciółką :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak to już jest, smutek czasem każdego dopada.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, takie dni się zdarzają czasem często. Ja po prostu robie to co czuje, jeśli mam ochotę plakac to płaczę.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że, jak napisałaś, każdy ma takie dni. Ja czekam wówczas aż będę sama (nigdy nie "rozklejam" się przy dziecku), włączam muzykę i daję sobie spokój ze wszystkim innym.

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że, jak napisałaś, każdy ma takie dni. Ja czekam wówczas aż będę sama (nigdy nie "rozklejam" się przy dziecku), włączam muzykę i daję sobie spokój ze wszystkim innym.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście mam wrażenie, że od kilku lat cały czas mam takie dni. Ale to pewnie dlatego, że stałam w miejscu zamiast iść do przodu. Powoli zmienia się wszystko na plus. Myślę, że u mnie było to uwarunkowane tym, że właściwie nie robiłam nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdemu zdarzają się takie dni. Gdy mi taki się zdarzy to mam ochotę pobyć sama, trochę pomyśleć i pozwolić, żeby łzy spływały mi po policzkach. Potem wszystko się zmienia na lepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak! Często pogoda ma także wpływ na nasz nastrój jak jest szaro i buro to nie dość, że mnie to męczy to naprawdę jestem przygnębiona... Sama ostatnio mam może nie to, że coś mnie smuci ale bardzo szybko się denerwuje. Oby to jak najszybciej uciekło! Pozdrawiam cieplutko;)
    Ingenuity-charm

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl