Freedomsilk

13:22:00

Hej kochani!
Dzisiaj sklep, który od początku nas zauroczył. Jak tylko zobaczyłyśmy jego asortyment od razu wiedziałyśmy, że jest dla nas, bo kochamy spać haha :D. Ale jak już wszyscy dobrze wiemy, sen jest bardzo ważny w naszym życiu i ze względu na to, jak dużą część życia poświęcamy na niego, dobrze byłoby wybrać odpowiednią i dobrej jakości piżamę i pościel. Ostatnio znalazłyśmy sklep, którego asortyment składa się głównie z piżam, pościeli czy opasek na oczy. Jeśli jesteście ciekawi możecie zajrzeć tutaj: Freedomsilk Wszystkie rzeczy wydają się dobrej jakości, ładne i aż zachęcające do snu. Czego chcieć więcej? :D Wydaje nam się, że każdy znajdzie coś dla siebie, bo wybór jest naprawdę duży, a materiał wygląda na wytrzymały. Ze względu na lepszą jakość snu powinniśmy wybrać taką piżamę, w  której będziemy się dobrze czuć i będzie nam wygodnie. Przygotowałyśmy dla was kilka propozycji, może akurat któraś wpadnie Wam w oko:


Jak tylko ją zobaczyłam od razu wiedziałam , że chce ją mieć. Czy ona nie jest cudowna? Ma taki prosty styl, ale pełen wdzięku i uroku. Mam bardzo delikatny sen i wydaje mi się , że zdecydowanie by mi pomogła. Materiał też wygląda na całkiem wytrzymały i przyjemny dla oczu :D

Opaska- klik


Piżama wpadła  mi w oko przez swój wzór. Ładnie się prezentuje i z pewnością jest wygodna oraz wytrzymała. Nie można także nic zarzucić jej jakości, ponieważ została wykonana w 100% z jedwabiu i posiada międzynarodowy certyfikat. 


Poszewki na poduszkę nie tylko ładnie wyglądają, ale zapewniają również komfort np. podczas podróży. Dzięki temu, że są lekkie i łatwe do złożenia, bez problemu można je zmieścić w naszym bagażu. 
Poszewki- klik

Piżama wygląda prześlicznie, gdyby nie jej przeznaczenie spokojnie można byłoby iść w niej gdzieś z przyjaciółmi haha :D. Bardzo podoba mi się ten dodatek koronki, dodaje takiego delikatnego uroku. Materiał wydaje mi się trwały i, że długo by nam służył. 

Piżama- klik


Możecie zajrzeć również tutaj: 

https://www.freedomsilk.com/   Freedomsilk
https://www.freedomsilk.com/silk-pillowcase-c-25/   Silk pillowcase
https://www.freedomsilk.com/silk-robe-c-1_6/  Silk robes

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super piżamki :)
    pozdrawiam i obserwuję
    PamiątkiMarty

    OdpowiedzUsuń
  3. super piżamki :)
    pozdrawiam i obserwuję
    PamiątkiMarty

    OdpowiedzUsuń
  4. Pizamki i poszewka mi się najbardziej podobają 😍
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Silk ahh wygląda pięknie na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam spać, to zdecydowanie sklep dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne te pidżamki ♥
    xoxo,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się podoba ta poszewka :3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pizamka bardzo sexowna :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia piżamka super! Poklikałam w linki :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też kocham spać :D I uwielbiam piżamki :D

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatowa piżama - biorę w ciemno <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda! Ja ostatnio piękną kupiłam na stronie sklepu gaia https://www.gaia.com.pl/opaska-art-001-sop001-czr.html. Świetnie się sprawdza! Wzięłam ją na wakacje do samolotu, żeby chociaż chwilę się przespać i sprawdziła się ekstra

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl