Koniec z pisaniem? A może nowy początek?

00:27:00

Jakoś dawno mnie tu nie było. Mam taki dziwny natłok myśli, ale nie umiem ubrać tego w słowa. Ktoś kiedyś powiedział, że powroty są trudne i może rzeczywiście coś w tym jest. Niby człowiek jest taki sam, ale idzie dalej, a rzeczy które kiedyś go uszczęśliwiały nie są już takie same. Zawsze lubiłam pisać, coś mnie jakby do tego przyciągało. Lubiłam dzielić się z ludźmi swoimi myślami i czytać jakie jest ich zdanie. Pamiętam jak cieszył mnie każdy nowy komentarz a nie wspomnę już o nowym obserwatorze i ile radości wywoływał. A później nagle coś się zmieniło. Zaczęłam mieć inne priorytety, a blog spadł na drugi plan. Z jednej strony byłam zabiegana, z drugiej strony nie miałam pomysłu na zdjęcia ani o czym pisać i skończyło się to tak, że po prostu przestałam to robić. Ale dzisiaj doszłam do wniosku, że tęsknię za tym. Nie wiecie jak bardzo mi przykro, że zapomniałam o naszej 3 rocznicy bloga. To było prawie 2 miesiące temu a ja dopiero teraz zdałam sobie z tego sprawę. Ale już tak nie będzie. Lubię to robić i nie chce co jakiś czas magicznie się pojawiać i znikać. Teraz nasze posty będą pojawiać się systematycznie, a ja dzisiaj przychodzę do Was z nową sesją. Co o niej myślicie? 

/~Kinga








You Might Also Like

22 komentarze

  1. Każdemu zdarza się gorszy czas, nawet najlepszym. :) Sesja wyszła bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znikaj:)) super sesja!
    Trzymam kciuki za wytrwalosc i systematycznosc:)
    http://artidotum.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę jak najwięcej motywacji kochana :) A sesja wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja 😍
    Też mam bardzo podobnie ostatnio, ale myślę że uda mi się to wszystko pogodzić czego i Tobie życzę 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że wracasz, życzę realizacji założeń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. i love your top dear..

    https://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znikaj więcej ! :-) Blog jest piękny i warto w niego inwestować swój czas i pomysły :-) Życzę powodzenia :) A sesja bardzo fajna <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcie i świetna bluzka :) Czasem takie momenty w życiu nas dopadają, czasem podejście się zmienia, dopada przemęczenie ale później znowu wszystko wraca do normy. Rób to co kochasz i co sprawia przyjemność, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wytrwałości i systematyczności! :)
    Cudaśne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam więc kciuki za wytrwałość :) ja dopiero zaczęłam ale domyślam się, że i mnie spotka chwila zwątpienia ;) bardzo podoba mi się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna bluzeczka. Podziwiam Was dziewczyny, że prowadzicie bloga we dwie, bo to nie łatwe zadanie. Każdemu zdarzają się przerwy w blogowaniu i chwile zwątpienia. Życzę wytrwałości.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko na spokojnie, niech blogowanie będzie przyjemnością, a nie obowiązkiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Your style is everything! Where did you get it?

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście powroty potrafią być trudne, jeśli jednak nadal masz zajawkę i chęci to rób to! Na pewno nowy początek będzie trudny. Będziesz musiała się na nowo zaangażować. Jednak skoro sprawia Ci to radość, to cóż stoi na drodze?
    Gratuluję z okazji 3 rocznicy, to już coś! Powodzenia z systematycznością :)

    Wspaniałe zdjęcia, wyglądasz nieziemsko!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie warto rezygnować z pasji :) Życzę kolejnych lat blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Powroty są trudne. Jeśli chcesz radę jak je zwalczyć to przestać sobie obiecywać, że będzie się pisać częściej itd. Bo to nie pomaga ;) Kiedy wrócisz to pisz. A nawet i bez tłumaczenia. Swoją prywatność też trzeba mieć :)

    Zapraszam również do mnie.
    Blog ♥
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. a great content you got right here!

    OdpowiedzUsuń
  18. Really cool blog. Looking forward for more updates!

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl