Recenzja paczki z Zaful i Rosegal

23:49:00

Hej! ;)
Ostatnio dostałyśmy 2 paczki z Zaful i Rosegal. Rzeczy były całkowicie różne. Od świetnych po całkiem nietrafione, ale nie przedłużając zapraszamy do postu. 

Klaudia




Spodenki są naprawdę idealne. Zarówno do rozmiaru jak i wykonania nie mam czego się przyczepić. No może jedynym małym minusem było to, iż dziura na guzik była zaszyta i trzeba było zrobić ją ręcznie. 
Moja ocena: 10/10




Co do sukienki mam więcej zastrzeżeń. Jeżeli chodzi o wygląd, jest dosyć podobna do przedstawianego na stronie. Niestety jej wykonanie nie jest najlepsze. Owszem, jest biała, jednakże te 3 "sploty" ciągnące się przez całą długość sukienki są żółte, co psuje cały jej urok. Materiał, z którego jest wykonana bardzo łatwo się mnie i trudno jest go wyprasować. Nawet przy maksymalnym uregulowaniu ramiączek jest wciąż za duża, choć to akurat może być już mój indywidualny problem. Z przykrością przyznać muszę, że jest to jedna z gorszych rzeczy jakie otrzymałam.

Moja ocena : 3/10




Od dawna marzyłam o ogrodniczkach, lecz z krótkimi nogawkami. Zamówienie ich było strzałem w dziesiątkę. Są identyczne jak na zdjęciach na stronie, a do tego bardzo wygodne, ponieważ nie jest to całkowicie sztywny materiał. Malutkim minusem była długość ramiączek, które przy zapięciu na ostatni guzik nadal były zbyt długie, jednak poradziłam sobie przeszywając je. Tutaj, podobnie jak w spodenkach nie było dziur na guziki, choć to mało uciążliwe. Jedną rzeczą, która mnie zdziwiła to, to, że przyszły one dosłownie... w częściach. Wszystko było oddzielnie, spodenki, ramiączka, jak i "przód". Chociaż jest to również ciekawe rozwiązanie, ponieważ można nosić je jako tylko spodenki lub jako cały zestaw.

 Moja ocena : 9/10

Kinga




Już jakiś czas temu chciałam go zamówić, ale dopiero niedawno się na to odważyłam, ale zdecydowanie nie żałuję. Top jest to prostu prześliczny. Ma fajny materiał i wygląda dokładnie tak jak na stronie.  A z rozmiarem trafiłam idealnie. 

Moja ocena 10/10


Mają fajny elastyczny materiał. Wygodnie się w nich chodzi. Jedynym minusem jest to, że są trochę za szerokie w talii. 

Moja ocena 9/10

Przepraszam za jakość tych 2 zdjęć :/


Zamówiłam je głównie z ciekawości. Co mnie miło zaskoczyło skarpetki są dobrze wykonane i ładnie się prezentują :D Minusem jest to, że z drugiej strony są białe, co nie było pokazane na stronie :/ 

Moja ocena 9/10



Jak na razie nie miałam okazji go użyć, więc nie mogę go tak dokładnie opisać, ale wydaje mi się okey :)

Moja ocena 8/10

Dziękujemy za wszystkie kliki c;

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Ogrodniczki i top bardzo mi się podobają :)
    My blog♥(Klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje zarówno Klaudii jak i Kingi :)
    Zamówione rzeczy bardzo mi się podobają i świetnie w nich wyglądacie.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie wszystkie rzeczy są trafione. Ale dobrze, że większość zamówienia jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zamówienie prawie udane :) Ogrodniczki piękne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba ogrodniczki mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja świetna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrodniczki świetnie się prezentują, a top bardzo mi się spodobał.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Top jest przepiękny, a ty masz super figurę ! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrodniczki wygrały wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogrodniczki moim zdaniem wygrały. Są przepiękne.
    Śliczna figura
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko mi sie podoba :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Very beautiful post and so cute blog. I like it... kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ogrodniczki! :*

    Ps: Dziś zaczynam moją przygodę z blogiem, buziaki!
    http://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie i top Kingi są świetne :)

    Pozdrawiam
    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny ten top sama bym go na pewno założyła :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ubrania! Wszystko mi się spodobało ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta druga sukienka mi się bardzo spodobała :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko poklikane - najbardziej podobają mi się te spodenki w rockowym stylu ^m^

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne stylizacje :D

    Mój blog: https://ssalexblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne spodenki ;) Sukienka też mi się spodobała ale ten materiał który się strasznie gniecie, o którym też wspomniałaś, zniechęca mnie do niej.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne ogrodniczki, bardzo mi się podobają :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. OOO! Widzę że trafiłam na Wasz blog w samą porę! Od kilku dni chodzi za mną zrobienie zamówienia właśnie w zaful, chyba jednak się zdecyduje :)
    A ogrodniczki i top piękne!
    http://haniamis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarne szorty i ogrodniczki wpadły mi w oko :) Zamówiłyście bardzo ciekawe rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ogrodniczki są świetne!
    Nowy post -> joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogrodniczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny top i szorty, uczciwie poklikane :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  27. Z rzeczami z tych stronek bywa różnie, niektóre są fajne, a inne po prostu tandetne ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że ta sukienka to niewypał.
    Skarpetki są przesłodkie ;)

    Zapraszamy - LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl