Szansa

19:52:00

Ile to razy oceniliśmy kogoś z góry, nie dając mu nawet szansy na pokazanie jego prawdziwej twarzy? Ile razy żałowaliśmy czegoś, ponieważ nie zaryzykowaliśmy? Ile razy nie daliśmy sobie samym szansy? Można tak wymieniać i wymieniać, lecz odpowiedź na te pytania zapewne brzmi - sporo. Jaki jest tego powód? Czy ludzie naprawdę boją się rozwoju, poznania kogoś bliżej? To nie tak, tego się nie boimy. Obawiamy się decyzji, ponieważ to od nas zależy jak dalej potoczą się nasze losy. A co jeśli damy komuś szansę, a on jej nie wykorzysta? Co jeśli spróbujemy czegoś, ale nam nie wyjdzie ? No właśnie "co jeśli". To przez te dwa słowa często marnujemy szansy albo ich nie dajemy. To one blokują nas przed jakimkolwiek krokiem. Choć zabrzmi to banalnie, powinniśmy próbować nowych rzeczy i nie zamykać się przed nimi. Kiedyś trzeba się przełamać, jeśli nie w tej chwili, to powoli z biegiem czasu. Nie będziemy żyć wiecznie, mimo że na co dzień nie zdajemy sobie z tego sprawy, jest to prawdą i to powinno nam otworzyć oczy. Musimy korzystać z życia póki je mamy, bo nikt nie zapewni nas, że następny dzień będzie należeć do nas. Nikt nie ma tej pewności, a pomimo tego nadal marnujemy okazje jakie przed nami stają. Spróbujmy dać sobie i innym szansę, to wcale nie jest takie trudne na jakie się zdaje, wystarczy tylko uwierzyć, że nie zawsze wszystko wychodzi na minus :). /Klaudia

Nie daliście kiedyś sobie samym szansy np. na rozwój? Oceniliście kiedyś kogoś z góry, a potem tego żałowaliście?






 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Bluzeczke masz swietną :) Dzis nie miałam czasu zawiesić oka dłużej na wpis :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się nie oceniać ludzi z góry, każdemu daję szansę :) Ładnie wyglądasz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nieświadomie często oceniamy kogoś z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze oceniam z Góry wszystkich pozytywnie, neistety potem często okazuję się że byłam w błedzie... :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. na szansę zasługuje każdy :) staram się źle nie oceniać ludzi :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To takie prawdziwe. Rzeczywiście, często oceniamy kogoś z góry i nie dajemy szansy. Sama czasami żałuję, że tak postępowałam. A z drugiej strony ostatnio dałam komuś szansę mimo, że miałam już pewne zdanie na temat tej osoby i moje przypuszczenia się potwierdziły. Czasami oceniając kogoś z góry robimy to intuicyjnie, ale jednak lepiej żałować, że daliśmy szansę, niż nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam tak wiele razy... niestety, ale od jakiegoś czasu zmieniłam się. Świetne zdjęcia!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, staram się nie oceniać ludzi z góry.
    Niestety robiłam tak kilka razy.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niejednokrotnie zdarzyło mi się oceniać kogoś z góry.. pozniej długo tego żałowałam. Super zdjęcia )
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Napisane :) Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/letni-ootd-biaa-spodniczka-z-siateczka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, każdy zasługuje na szansę :) Ale na drugą już niestety nie każdy.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja :) Kotek jest przeuroczy!
    Wydaję mi się, że każdemu w życiu choć raz zdarzyło się ocenić kogoś z góry. Jednak nie zawsze jest to złe złudzenie. Niektórzy swoją posturą i zachowaniem potrafią pokazać jacy są, a poznanie ich bliżej nic nie zmienia.
    A co do pasji itd. to zdarzyło mi się nie raz "podciąć sobie skrzydła". Czy żałuję? W sumie sama nie wiem. Mam teraz inne pasje, które pielęgnuję:)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze daje każdemu szansę. Czasem nawet kilka tych szans. Każdy popełnia błędy i zasługuje na możliwość poprawy. Co do oceniania z góry, to nigdy jeszcze nikogo nie oceniłem w ten sposób. Oceniam dopiero po rozmowie. Pozory czasem mylą :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Staram się nie oceniać ludzi, dopóki nie poznam ich historii, czegoś się o nich nie dowiem. Poruszyłaś naprawdę istotny temat :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, tak, jak ja to dobrze znam! Gdybanie to najgorsze, co może nas spotkać! Czasami trzeba po prostu pozwolić losowi decydować za nas, a nie rezygnować ze wszystkiego zanim się jeszcze zacznie. Nie oceniać z góry, nie wycofywać się w obawie przed porażką, tylko zwyczajnie spróbować i dać sobie szansę.

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl