Odpowiedzi na pytania | Drobiazgi z Zaful

22:53:00

1. Jak tak właściwie się poznałyście? 
Obie: W zasadzie to poznałyśmy się już w przedszkolu, ale jakoś bliżej poznałyśmy się dopiero w podstawówce. 
2. Skąd pomysł na bloga i dlaczego prowadzicie go razem a nie osobno?
Obie: Bloga założyłyśmy spontanicznie, na początku nie miałyśmy na niego większego pomysłu, ale wszystko jakoś ułożyło się z czasem. Chciałyśmy mieć coś, gdzie będą nasze wspomnienia, a blog idealnie się do tego nadawał. Myślę, że prowadzimy go we 2, bo chciałyśmy spędzić trochę czasu razem i dodajemy sobie motywacji i wzajemnie się wspieramy.
3. Jak długo się znacie?
Obie: Licząc od przedszkola to już jakieś 12 lat. Wow.
4. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Obie: Pomysł na nazwę bloga nie przyszedł od razu, długo nad nią myślałyśmy.
Chciałyśmy wybrać coś oryginalnego, pokazującego, że lubimy zaskakiwać ludzi i takim oto sposobem znalazłyśmy słowo "unpredictabble" i nam się spodobało. 
5. Dlaczego postanowiłyście założyć wspólnego bloga? 
Obie: Tak jak już wcześniej pisałyśmy, był to spontaniczny pomysł, który z biegiem czasu coraz bardziej nam się podobał i tak oto jesteśmy teraz w tym miejscu.
6. Co się zmieniło, odkąd prowadzicie bloga?
Klaudia: Na pewno zmieniło się moje podejście do różnych spraw. Dzięki blogowaniu bardziej otworzyłam się na ludzi i poczułam, że jestem odpowiedzialna za jakieś moje małe miejsce w internecie, gdzie mogę się wypowiadać i wyrażać swoje poglądy oraz zobaczyć również Wasze spojrzenie na opisywaną przeze mnie sprawę.
Kinga: Odkąd prowadzimy bloga zmieniło się moje podejście do świata i postrzeganie wszystkiego wokół. Stałam się bardziej otwarta i do wszystkiego podchodzę z większym optymizmem.
7. Kto jest Waszą inspiracją?
Klaudia: Nie mam idola czy też idolki, na której bym się wzorowała. Inspiracją jest dla mnie po prostu codzienne życie i moje doświadczenia.
Kinga: Raczej nie mam osoby, która mnie inspiruje, ale bardzo podoba mi się blog Maffashion i chciałabym kiedyś dojść do tego co ona.
8. Co według Was jest najtrudniejsze w blogowaniu? 
Klaudia: Według mnie najtrudniejsza jest organizacja. Czasami w szkole jest masa obowiązków, w domu, ale mimo to musimy znaleźć czas także na bloga. Zwłaszcza utrudnione zadanie mamy w czasie roku szkolnego, ponieważ uczymy się w innych miastach i nasze plany dnia diametralnie się różnią.
Kinga: Według mnie najtrudniejszą rzeczą w blogowaniu jest czas. W roku szkolnym mając treningi jest mi bardzo trudno znaleźć chociaż chwikę na sesję zdjęciową albo napisanie postu.
9. Jak widzicie siebie za 20 lat? Jaki zawód podejmiecie, jak będzie wyglądało Wasze życie.
Klaudia: Za 20 lat chciałabym mieć męża i szczęśliwą rodzinę. Co do zawodu, z pewnością chciałabym by był związany z pomocą zwierzętom lub ludziom czyli weterynarz, bądź lekarz.
Kinga: Sama nie wiem jak widzę siebie za 20 lat, nie podjęłam jeszcze decyzji co do studiów ani przyszłości. Jak na razie za rok chcę zrobić kurs na trenera personalnego i kształcić się w tym kierunku.  
10. Jakie są Wasze ulubione przedmioty w szkole?
Klaudia: Język angielski, ponieważ lubię uczyć się języków obcych i nie sprawiają mi jakichś większych problemów, historia, ponieważ uważam ją za interesujący przedmiot i biologia, bo lubię uczyć się o naturze, zwierzętach, ludziach.
Kinga: Moim ulubionym przedmiotem w szkole oprócz oczywiście wf są biologia i chemia.
11. Macie jakieś wspólne zainteresowania?
Obie: Lubimy tworzyć; Kinga bransoletki z muliny, diy. Klaudia rzeczy z wełny czesankowej tj. misie itp. Słuchamy także podobnej muzyki.
12. Macie jakieś wspólne plany na przyszłość?
Obie: Na studiach chciałybyśmy zamieszkać razem, ale zobaczymy jaki scenariusz ułoży nam życie :D.
13. Jakie jest Wasze największe marzenie?
Klaudia: Znalezienie miłości i założenie rodziny, spełnienie w pracy. Bycie po prostu szczęśliwą osobą. 
Kinga: Co do marzeń to jakieś na pewno są, ale na razie wam ich nie zdradzę. Opowiem o nich jeśli uda mi się je chociaż w pewnym stopniu zrealizować.
14. Jak codzienność wpływa na Waszą blogową twórczość - inspiruje czy zniechęca do tworzenia?
Klaudia: Bywa różnie, ale częściej inspiruje mnie do tworzenia, czasem na podstawie wydarzeń minionego dnia wpada mi pomysł na kolejny post. Są jednak też takie dni, gdy mam bardzo dużo zajęć danego dnia i już po prostu nie mam siły.
Kinga: Myślę, że codzienność bardzo inspiruje mnie do blogowej twórczości. Pozwala mi dokładniej spojrzeć na świat i przelać na papier swoje myśli.
15. Czy prowadzenie bloga w 2 osoby jest trudne? Często pojawia się różnica zdań?
Klaudia: Zależy jak na to spojrzeć. Wydaje mi się, że nie jeśli się dobrze dogadujecie. Problem pojawia się wtedy, gdy obydwie musicie przysiąść nad czymś na blogu, ale ta druga osoba nie ma czasu. Choć jest to z drugiej strony plus, bo gdy jedna osoba jest zajęta, bądź chora i nie może się zajmować blogiem przez jakiś czas to wtedy "przychodzi na ratunek" ta druga i blog nie jest pozostawiony sam sobie.
Kinga: Myślę, że prowadzenie bloga w 2 osoby nie jest trudne, ale to w dużej mierze zależy od charakterów tych 2 osób. U mnie i u Klaudii raczej nie ma problemów i kłótni, bo jesteśmy zgodne. Różnica zdań rzadko się pojawia, bo jesteśmy do siebie podobne, przez co łatwiej nam współpracować ze sobą. 
16. Co było najtrudniejsze w tych 2 latach blogowania? 
Klaudia: Zmiany. Przejście z gimnazjum do liceum, do klasy gdzie nie miałam bliskich znajomych, wyjazd Kingi i dostosowanie tego do trybu bloga. Przez te dwa lata dużo się zmieniło w naszym życiu i wpłynęło to też pośrednio na bloga.
Kinga:  Dla mnie najtrudniejszy w tych 2 latach był chyba okres, gdy zaczęłam chodzić do liceum. Wyjechałam do innego miasta, nie znając ani 1 osoby. To wszystko było takie nowe, tyle się działo, że miałam problem usiąść na chwilę, zebrać myśli i coś napisać. Problemem też był czas, bo mając tyle treningów tygodniowo (trenuję koszykówkę) ciężko jest znaleźć chwilę dla czegoś innego niż szkoła.


KLIK

 Gumki do włosów są fajne do warkoczyków, ale jeśli chciałybyśmy użyć ich do kucyka mogą pękać :/.


KLIK

 Jest idealny. Bardzo podoba mi się to, że pasuje do każdej stylizacji.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Super wpis, bardzo przyjemnie się go czytało :) Regularne prowadzenie bloga w czasie roku szkolnego rzeczywiście może być problemem. Mnie czasem trudno jest wtedy znaleźć trochę czasu, żeby usiąść i napisać coś wartościowego.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne spojrzenie na świat blogowania, również jestem tego zdania, ze wymaga on dobrej organizacji i znalezienie czasu. Na szczęście uczy on,ze systematyczność jest najważniejsza, a świat jest znacznie szerszy, niż nam się wydaje :*

    Pozdrawiam, Lipcowa
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas gra kluczową rolę w blogowaniu to prawda :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na wpis, bardzo fajnie sie czyta wasze odpowiedzi;) pozdrawiam;*

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie było się czegoś o Was dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, w roku szkolnym na nic nie ma czasu, ale przynajmniej jest się bardziej zorganizowanymi. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu i życzę dalszych sukcesów!
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę długo się znacie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. So nice and interesting post.

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi! Ja kiedyś próbowałem pisać współnego bloga z siostrą, ale jednak jakoś nam nie wychodziło. Nie mieliśmy jakieś wspólnej energii. Nasze poglądy były lekko odmienne :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pytania, ale jeszcze lepsze odpowiedzi :) Naprawdę świetny wpis, dużo można się o was dowiedzieć :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem tak bardzo ciekawie napisany post moją insiracja jest pamela rf :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne drobiazgi i fajne Q&A! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tak długo trwającej przyjaźni. Super, że pomimo mieszkania w innych miejscach, chodzenia do różnych liceów potraficie wciąż pisać bloga razem :)
    nicole's travel journal - moda & podróże & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  15. oj 12 lat to dużo czasu ale hmmm w sumie ja też się przyjaźnie tyle lat z moją przyjaciółką <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. :) bardzo podobał mi się ten wywiad - dużo się o Was dowiedziałam:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wpis, super że przyjaźnicie się już tyle lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że odpowiedziałyście na moje pytanie :) Zawsze właśnie zastanawiałam się jak wygląda prowadzenie bloga we dwójkę:)


    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Długo się zastanawiałam co to jest a to gumki do włosów:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie posty pełne pytań i szczerych odpowiedzi. Jestem na tym blogu po raz pierwszy i od razu co nieco mogę się o Was dowiedzieć :) Fajnie, że prowadzicie bloga razem. Na różne sprawy patrzycie z innych perspektyw i to być może dopełnia Wasze postrzeganie, osobowość :) Oby tak dalej, dziewczyny! Piszcze, inspirujcie się życiem, spełniajcie marzenia i zamieszkajcie razem na studiach! Wszystkiego dobrego życzę ♥

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl