Fsj shoes | sandały

11:03:00

Sandały - jedni je kochają, inni nie znoszą. Choć opinie na ich temat są różne, to musicie przyznać jedno - są one must have'm w letnie, upalne dni. Gdy temperatury sięgają 30 stopni to trudno jest sobie wyobrazić chodzenie w czarnych trampkach za kostkę. Czasem warto odstawić w kąt naszą ulubioną parę adidasów i postawić na coś innego :). Dziś jest 1 czerwca, a więc oficjalnie możemy uznać sezon letni za rozpoczęty. Dlatego przychodzimy do was z propozycją od Fsj shoes. Oferują oni wiele rodzajów dziewczęcych butów, od balerin, przez botki, aż po sandały, na których się dzisiaj skupimy. Ceny nie należą do najniższych, lecz czasem warto jest zainwestować w jedną parę porządnych butów, które będą ładnie się prezentować, ale także będą dobrej jakości. Nie przedłużając przejdźmy do tych, które nas zainteresowały.

KLIK
Pierwszą parą, która przykuła mój wzrok są te oto holograficzne sandały. Bardzo lubię motyw holograficzny, co można było zauważyć także w innych postach :D, więc nie jest dziwnym, że spodobały mi się również te buty. Uważam, że są dosyć oryginalne, lecz co prawda nie każdemu przypadną do gustu. Byłyby idealnym zwieńczeniem spokojniejszej stylizacji, utrzymanej w neutralnych kolorach.

KLIK
Ten model jest jednym z najbardziej klasycznych i zapewne niektóre z was już go posiadają. Czarne sandały na słupku, mimo iż są stonowane to mają w sobie "to coś" i pasują do wszystkiego. Czy do zwiewnej sukienki, czy też do spodni z dziurami. Oprócz wyglądu i uniwersalności, ich dodatkowym atutem jest stabilność. Także uznałabym je za must have w garderobie kobiety, która czasem lubi postawić na stonowaną elegancję.

KLIK
Kolejna para została utrzymana w podobnym stylu co poprzednia. Jednak nie można powiedzieć, że są takie same. Powiedziałabym, że te buty nadają się do jakiejś bardziej kobiecej stylizacji z sukienką, bądź kombinezonem. Perfekcyjnie podkreślają kobiecą delikatność. /Klaudia

KLIK
 Są śliczne i eleganckie. Można je założyć do każdej stylizacji, mają w sobie pewien urok.

KLIK
Od razu kiedy je zauważyłam wiedziałam, że chcę je mieć. Są niby zwykłe, ale śliczne. Od razu widzę je w takiej delikatnej, eleganckiej stylizacji.

KLIK
Wybrałam te buty, bo są całkiem inne niż wszystkie, chociaż nie wiem czy czy jest to typowo " mój styl ". Pomimo tego, buty mają urocze futerko, które dodaje dużo uroku :D. /~Kinga


 A Wy co o nich myślicie? Lubicie sandały czy jednak stawiacie na inne obuwie?

You Might Also Like

7 komentarze

  1. wow wszystkie mi sie podobaja, a najbardziej te z drugiego zdjecia <3

    ANGELIKA EM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Te drugie właśnie chce sobie kupić :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudowne tylko ile człowiek w takich szpilkach sie nachodzi :(

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie buty mi się podobają, ale kwestia tego że chyba bym się w nich zabiłą:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szałowe te sandałki, chociaż na co dzień to w tej wysokości to trudno by mi było chodzić. Co innego jak na jakąś imprezę czy wieczorne wyjście. Również fajne sandałki na https://butymodne.pl/damskie-seastar-skora-ekologiczna-c531.p210.f117.html ostatnio oglądałam. Wyższe, niższe jakie się chce. Mi takie wielokolorowe na szpilce wpadły w oko.

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl