Czasem każdy ma gorszy dzień

17:42:00

Hej! 
Na początku należą Wam się wyjaśnienia i przeprosiny. Od września wraz z rozpoczęciem szkoły bardzo dużo się u mnie zmieniło. Nowe miasto, nowa szkoła, nowi ludzie, wszystko było inaczej, ale jestem pozytywnie zaskoczona. Przyznam szczerze, że po prostu było mi ciężko zebrać myśli. Działo się tak wiele, że nie potrafiłam skupić się na blogu, ale teraz zrozumiałam, że lubię pisać i mi tego brakuje. Nie obiecuję, że posty zawsze będą pojawiać się systematycznie, ale zrobię wszystko, żeby nie zaprzepaścić tego, co razem stworzyliśmy przez ponad rok. Jestem wam wdzięczna za to, że mam dla kogo pisać. Dziękuję, że to czytacie. Chce, żebyście wiedzieli, że każdy wasz komentarz, każda nowa obserwacja to dla mnie nieopisana radość.

Każdy z nas czasem ma gorszy moment, smutną chwilę. Zdarza się tak, że nie mamy już na nic siły, po prostu się poddajemy. Potrzebujemy chwili spokoju, wytchnienia. Tak się zdarza, takie jest życie. W jednej chwili możesz skakać z radości, a za chwilę płakać. Nawet najlepsi mają moment zawahania, to normalne w życiu. Ważne jest to, żeby się podnieść. Po każdym upadku wstać silniejszym i uczyć się na błędach. Pamiętaj, że nie możesz zrezygnować z czegoś, co jest całym twoim światem. Jaki sens miałoby wtedy twoje życie?  Co z marzeniami? Nie możesz tak tego zostawić. Życie jest zbyt krótkie, żeby czegoś żałować. Jeżeli raz coś ci się nie udało, próbuj kolejny. Każda próba przybliża cię do sukcesu, który osiągniesz tylko i wyłącznie dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości.

/~Kinga








Kolejny raz dziękuję Julce za zdjęcia i czas poświęcony na sesję! Powyżej efekty naszej pracy :)



You Might Also Like

29 komentarze

  1. Zdjęcia wyszły świetnie :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie napisane :) Piękna sesja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia i super napisany post tak dorosle :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym co napisałaś! Każdy ma prawo mieć gorszy dzień ale nie warto rezygnować z tego co nas uszczęśliwia :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś o tym wiem ;/ Ostatnio gorszy dzień także miałam i jedyne czego chciałam tego dnia, to ciepły koc i sen. :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są świetne, rób tak dalej :)
    To co napisałaś nad zdjęciami, to święta prawda, bardzo refleksyjne.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku te zdjęcia są takie śliczne
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej każdy czasem tak ma :)
    Bardzo ładna sesja!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, każdy ma takie chwile od radości do płaczu i odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ♥. Zgadzam się, można milion razy upadać, ale nie można się całkiem poddać, bo życie ma jeszcze wiele dobrego dla nas. Po burzy zawsze wychodzi słońce ;D.
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówią, że nie wolno się poddawać, ale niestety każdy czasami mówi "stop" i potrzebuje odpoczynku...

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Niedawno pojawił się przepis na dietetyczne, bezcukrowe śniadanie (m.in. kruche ciasteczka!), a dzisiaj jesienna stylizacja :)
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wolno się poddawać ;) ciężka praca zawsze popłaca ;)
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem trzeba upaść,wstać, otrzepać się, pomyśleć, poprawić koronę i iść dalej! Bo życie... no cóż nie trwa wiecznie.

    Zapraszam do mnie: http://bluue-butterfly.blogspot.com/2017/09/18.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Często mam takie dni w których chcę się poddać i parę razy się poddałam ale chyba uczę się na błędach i teraz walczę ! :D
    Świetny post i sesja :>

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja i bardzo ładny plener :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, że nie odniosę się do treści posta, ale te zdjęcia są świetne. Przykuwają oko i są takie... no nie wiem... mają w sobie to coś. Brawa dla fotografa i modelki ;)
    Pozdrawiam :*
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, a zdjęcia po prostu cudne*.*
    Zostaję tutaj na dłuzej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! Towarzyszy im niesamowity klimat, który przyciąga uwagę odbiorcy!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesienna deprecha każdego dopada. Najważniejsze jest, by się jej ni poddać i dzielnie przezwyciężać problemy :D
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super klimat w zdjeciach idealnie pasują do posta!
    http://flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog :) Brdzo podoba mi się ten post i tę prześliczne zdjęcia :) Na prawdę Super ;* A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;***

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :)
    Obserwuję z przyjemnością :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jak mam gorszy dzień to robię sobie gorącą czekoladę <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  25. super zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl