Jesienne zachody słońca | recenzja paczki z Zaful

19:09:00

Zachody słońca o tej porze roku mają swój urok. Zresztą jak i w każdej innej, lecz jesienią ten lekko przyćmiony, złotawy kolor, zgrywa się z powoli wkradającymi się w nasz krajobraz żółciami i pomarańczami. Wszystko to tworzy spójną całość. Choć przyznam, że jesień jest przeze mnie najmniej lubianą porą roku, nie mniej jednak ma coś w sobie. Gdy nie ma za oknem pluchy i szarości, lecz pogoda jest taka jaką możecie zobaczyć na zdjęciach, to na prawdę potrafi mnie urzec.

A co Wy sądzicie o jesieni? Lubicie ją?

A teraz przejdźmy do zamówionych rzeczy i moich opinii na ich temat :).



Bluza - KLIK

Oceniam ją 10/10, ponieważ nie widzę w niej żadnych wad. Bardzo mi się podoba, jest troszkę oversize'owa, ale to jest w niej fajne. Chociaż raczej nie lubię pasków oraz róż na ubraniach, to, to połączenie mnie do siebie przekonało :).





Bluzka - KLIK

Oceniam ją 7/10, z tego powodu, iż ma zbyt duży dekolt i niestety będę musiała ją komuś oddać. Na stronie wyglądała na mniejszą i zamawiając rozmiar S myślałam, że będzie w sam raz, lecz jest trochę luźna. Poza tym, nie widzę większych minusów.




Bluzka - KLIK

Ją również oceniam na 10/10. Ładnie się prezentuje, ma cienki, aczkolwiek przyjemny materiał. Teraz temperatury raczej nie pozwolą mi na jej noszenie, lecz rzadko, w cieplejsze dni może jeszcze się uda, choć jest to bluzka typowo na lato. Podoba mi się i nie mam do niej zastrzeżeń :). /Klaudia

Dziękujemy za każde kliknięcie, bardzo nam pomagacie :).


A Wam przypadło coś do gustu z zamówienia?



You Might Also Like

20 komentarze

  1. Uwielbiam jesień, jak każda pora ma minusy i plusy, ale więcej chyba plusów :)
    Najgorsze jest to, że jesienią każdy przechodzi ,,jesienną chorobę''.
    Poklikane !, cudne rzeczy. Bluzeczka z kwiatami cudo
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Za jesienią za bardzo nie przepadam :/ Ładne bluzeczki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesienny klimat i zachody słońca <3 A zamówienie z Zaful mega, najbardziej podoba mi bluza, bardzo w moim stylu :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham jesień za to, że moge usiąść w kocyku na fotelu i pić gorącą herbatkę i patrzeć przez okno co się dzieje na dworze, czy spadają liście czy pada <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy kochana zamówiłaś bardzo mi się podobają <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/jensowa-bomberka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za jesienią, dla mnie to taka smutna pora roku. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jesieni nie lubię, zdecydowanie u mnie króluje wiosna i lato :)
    Jeżeli chodzi o zamówienie, to najbardziej podoba mi się ta ostatnia bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne klimatyczne zdjęcia :) oby cała jesień była taka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień to piękna pora roku mimo małych wad :) Najbardziej spodobała mi się bluza, a je przy tej porze roku noszę najczęściej.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo nie lubię jesieni! :( Cudowne rzeczy! ♥Poklikałam ($19.49)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza mi się bardzo podoba, natomiast 2 bluzka jest dla mnie okropna. To tylko i wyłącznie moje zdanie, po prostu już wcześniej nie przypadły mi do gustu :P

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne rzeczy wybrałaś , mam sporo rzeczy z Zaful i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza w paski wygląda obłędnie. :)
    $19.49
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza jest fajna, bluzka w sumie też, szkoda, że akurat ma taki dekolt.
    Zamówiłam sobie podobną, jeżeli chodzi o krój i miałam ten sam problem :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super rzeczy wybrałaś, serio!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl