"Mam dość"

17:04:00

Czasami nie wszystko idzie po naszej myśli, ale przecież nie zawsze może być kolorowo. Problemy i różne trudności się zdarzają, takie jest życie. Mówimy sobie wtedy, że przecież nic nie trwa wiecznie i "po burzy zawsze wychodzi słońce". Jednak momentami coś w nas już pęka, gdy jedna zła sytuacja zamiast minąć, zapoczątkowuje następną. A problemy zamiast znikać, ciągle narastają. Zaczyna nas to przerastać, nie dajemy sobie rady. Kiedy nadejdzie punkt kulminacyjny stwierdzamy "mam dość". Niejednokrotnie prowadzi nas to do złych pomysłów, a mam tu na myśli np. zrobienie sobie krzywdy. Uważamy, że skoro nic nam nie wychodzi i zamiast być lepiej jest tylko gorzej, to jest to nasza wina i powinniśmy się ukarać lub też w ten sposób dajemy upust swojej złości i rozgoryczeniu. Po co? Czy to ma jakiś sens? Może na początku to w jakiś sposób "pomaga" uwolnić tłumione emocje, lecz co potem? Tak na prawdę nic to nie daje, ranimy siebie myślami, jak i czynami, a zamiast wyjść z tego błędnego koła brniemy w nie jeszcze bardziej. Poruszając ten temat chciałam powiedzieć, że nigdy nie jesteśmy sami, nawet jeżeli tak nam się zdaje. Zawsze znajdziemy choć jedną osobę, która byłaby skłonna nam pomóc, być może w danej sytuacji jej nie dostrzegamy lub nie uważamy, że mogłaby cokolwiek dla nas zrobić. Jeśli czujecie, że nie dajecie już sobie rady ze swoimi problemami, porozmawiajcie z kimś, może to nie rozwiąże ich wszystkich, ale na prawdę bardzo pomaga. Dacie radę :). /Klaudia



"Nie ważne kim jesteś, życie jest warte życia, a lepsze dni przyjdą".

Mieliście taki moment w życiu, gdy wszystko nagle obróciło się przeciwko Wam? Co wtedy zrobiliście?







 

You Might Also Like

23 komentarze

  1. W życiu chodzi o to, aby wierzyć w siebie i nie poddawać się :) Ładna sesja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. Miałam w swoim życiu takie momenty i najważniejsze to mieć przy sobie osoby, które nas wspierają. A jeśli się nie ma to trzeba pamiętać, że nic nie dzieje się bez przyczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda - rozmowa jest zawsze dobra na wszystko :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj miałam kilka takich momentów w moim życiu <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna masz ta bluzę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że każdy ma taką osobę z którą może zawsze porozmawiać, najważniejsze jest wsparcie:*
    Ślicznie wyglądasz :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądrze napisane. Fajnie jest mieć komu sie wygadać. Ja też często mam wrażenie,ze wszystko na raz sie wali. Myślę że juz nic lepiej być nie może. Zazwyczaj zaszywam się w domu i czekam aż czas pokaże co bedzie dalej. Zazwyczaj wszysyko sie uklada. Jednak tych momentów kiedy wszystko jest do niczego jest naprawdę dużo: )
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluza, kochana mądrze napisałaś.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem w naszym życiu pojawiają się gorsze chwile, to normalne. Takie jest życie. Wtedy należy sobie uświadomić, że przecież wiecznie nie będzie źle! ;)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie ma takiej osoby na świecie która nie miałaby takich myśli.
    Czasem te gorszę dni pozwalają mi ujrzeć lepsze jutro

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę inteligentnie napisy post- krótko, mądrze i na temat.
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. w życiu są różne momenty, w tym również takie bardzo kryzysowe. Zawsze warto jednak szukać dobrych stron i przeciwstawiać się problemom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie coś trzeba po prostu jakoś przeżyć :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, czasem zwykła rozmowa czyni cuda :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy ma gorsze momenty w życiu. Piękne zdjęcia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna bluza <3 uwielbiam różowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze się czyta cały tekst, umiesz pisać. Masz rację, czasem są lepsze czasem gorsze dni. Niezależnie od dnia, zawsze powinniśmy mieć takie same cele i wartości, nie poddawać się i iść do przodu. A jeśli się potkniemy, nie upadajmy...wstańmy i idźmy dalej :)
    Pięknie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Kazdy ma chyba takie gorsze momenty ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej dziewczyny, zajrzyjcie na pocztę, tam moja koncepcja nagłówka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że każdy miał w swoim życiu taki moment. Ja również uważam, że ważna jest rozmowa ☺
    https://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre rady. Często winimy siebie o wszystko, a tym jeszcze pogarszamy sprawę. Samokrytyka jest czasem może potrzebna, ale nie przesadnie, bo można wpędzić się w depresje..
    Świetna stylizacja ;).

    Mój blog. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W swoim życiu miałam wiele takich momentów, kiedy wszystko ale to dosłownie wszystko obróciło się przeciwko mnie. Co wtedy zrobiłam? Walczyłam dalej, ale przychodziły takie momenty, kiedy miałam naprawdę wszystkiego dość. Niemniej jednak staram się szukać jakiegoś zielonego światełka w tunelu i mieć nadzieję, że mimo wszystko nastaną jeszcze dobre dni :) Zgadzam się z Tobą, że zawsze znajdzie się chociaż jedna osoba, która będzie skłonna nam pomóc, lecz jej nie dostrzegamy. Chyba w swoim życiu miałam i mam taką osobę, ale zdecydowanie za późno ją dostrzegłam, dlatego dobrze czasem jest mieć szeroko otwarte oczy.
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

zBLOGowani.pl